Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać zawsze przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.

sobota, 21 maja 2022

Współpraca 59



Do testów otrzymałam:
-Serum rozświetlające z witaminą C - skóra normalna - mieszana - LIQ CC Serum Light 15% Vitamin C BOOST 30 ml
-Próbka serum - peeling na noc
-Próbka koncentratu - intensywna regeneracja na noc


Już teraz zapraszam Was na stronę producenta do zapoznania się z cała oferta: LIQPHARM !





19 komentarzy:

  1. Zatem udanych testów. Oby takowe były.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam z niecierpliwością na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam to serum, niejedno opakowanie już zużyłam. Ostatnio widziałam na promce serum z witminą E, wzięłam dla siebie o dla mamy na 26 maj na prezent:)
    udanych testów

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na efekt testów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no to czekam na efekty tych testów :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam to serum z witaminą C, nie zliczę ile zużyłam opakowań

    OdpowiedzUsuń
  7. W takim razie czekam na recenzje ;)
    Pozdrawiam!
    Mój blog: Wildfiret

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam kiedyś to serum i świetnie się u mnie sprawdziło !

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam serdecznie ♡
    Udanego testowania! Sama uwielbiam testować, właśnie teraz mam okazję, to naprawdę super sprawa :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem ciekawa serum, bardzo lubię produkty z wit C

    OdpowiedzUsuń
  11. Oby się sprawdziły te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę udanego testowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem ciekawa jak sprawdzi się u Ciebie ta próbka serum :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń