Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać zawsze przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.

sobota, 26 marca 2022

Zmywacz do paznokci bez acetonu od Isana - recenzja





Informacje od producenta:
Zmywacz do paznokci ISANA usuwa lakiery delikatnie, skutecznie i szybko.

Moja opinia:
Zmywacz ma pojemność 125 ml. Buteleczka ma ładna grafikę. Produkt nie zawiera acetonu. Producent zapewnia, że zmywacz ma świeży, owocowy zapach, ale niestety jest bardzo mocno chemiczny, czuć go wszędzie i od razu trzeba dobrze wywietrzyć pokój. Otwór jest duży i leci bardzo wiele zmywacza, przez co produkt jest mało wydajny. Łatwo jest go wylać. Również mimo dużej ilości płynu aby zmyć lakier z paznokci trzeba wiele razy nalewać go na wacik. Mocno wysusza płytkę paznokci i trzeba poświęcić sporą ilość czasu aby zmyć wszystkie paznokcie. Do tego lakier jest rozmazany dookoła przez co mamy palce w kolorze zmywanego lakieru. Koszt zmywacza wynosi około 5 zł. Nie jest on wart swojej ceny.


Znacie zmywacze do paznokci od Isana ?


22 komentarze:

  1. Kiedyś kupowałam te lakiery i u mnie również kiepsko się sprawdzały.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za ostrzeżenie :D ja jednak wolę. Z acetonem zmywacze

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Isany zmywacza nigdy nie miałam, a skoro nie jest wart swojej ceny to nie skuszę się na zakup. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam nigdy zmywaczy z Isany. Szkoda, że totalnie się nie sprawdził... Nawet 5 zł szkoda na niego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja takiego zmywacza już nie kupowałam od wielu lat bo stosuje jedynie lakiery hybrydowe. Ale dobrze wiedzieć, że jakby co to lepiej unikac :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na szczęście nie miałam 😀

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja miałam i lubiłam. Zużyłam kilka opakowań

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupiłam zmywacz z acetonem z Isany. Jak pokleję się kropelką to moczę w nim palce, aż się rozdzielą 😆

    OdpowiedzUsuń
  9. nie miałam i wiem, że nie kupię

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam serdecznie ♡
    Miałam taki ale zielony, właśnie mi się skończył. Dla mnie największy minus to właśnie ten ogromny otwór przez który wylewa się masę płynu.
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  11. Nice
    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam albo miałam inną wersję. No taki średni, tak jak piszesz szału nie ma, ale dla mnie cena jest ok.
    W tej chwili robię tylko hybrydy, więc dlatego nie pamiętam czy go jeszcze mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja osobiście wolę z pompką zmywacze. Wtedy kontroluje ilość i nic się nie wylewa.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wolę zmywacze z acetonem. Z tego, który pokazałaś też nie byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie miałam, zresztą odkąd robię hybrydy to nie używam zmywacza.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie maluję paznokci także nie używam zmywacza :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Thanks for sharing, I haven't tried that brand yet.
    Have a nice week!

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobrze wiedzieć, że nie warto po niego sięgać. Ostatnio rzadko maluję paznokcie, ale myślę, żeby wrócić do tego.

    OdpowiedzUsuń