Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać zawsze przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.

sobota, 8 stycznia 2022

Maska Peel-off od Pilaten - recenzja




Informacje od producenta:
Pil'aten Black Mask to bestsellerowa czarna maska z węglem aktywnym z bambusa. Doskonale oczyszcza skórę, usuwa zaskórniki i martwy naskórek oraz mniejsza widoczność porów. Czarna maska peel-of marki Pil'aten zmniejsza przetłuszczanie się skóry w strefie T, oczyszcza pory oraz działa ujędrniająco i liftingująco. Po jej użyciu skóra jest czysta i ściągnięta, a pory widocznie zwężone. Maska Black Mask posiada formułę wzbogaconą specjalnie dobranymi składnikami aktywnymi, wśród których znaleźć można między innymi węgiel aktywny z bambusa, kolagen, glicerynę, oczar wirginijski czy portulakę pospolitą. Węgiel aktywny doskonale pochłania toksyny, zanieczyszczenia i sebum, a kolagen ujędrnia i wzmacnia skórę. Gliceryna długotrwale nawilża i regeneruje, natomiast oczar wirginijski wykazuje właściwości kojące.

Moja opinia:
Maseczka ma 6 g. Ilość w saszetce na spokojnie wystarczyła by na dwa razy, ponieważ tam gdzie była nałożona większa ilość maseczki słabo zasychała i w niektórych miejscach trzeba było ją po prostu zmyć, a nie zrywać. Ma bardzo intensywny czarny kolor. Po nałożeniu na twarz było trzeba poświęcić trochę czasu na zmycie jej z dłoni. Mogłaby by być trochę gęściejsza, ponieważ w niektórych miejscach spływa z twarzy. Co do działania to sprawdziła  się dobrze. Po zerwaniu na masce widoczne były usunięte zanieczyszczenia. Nie wysuszyła skóry, a nawet trochę ją nawilżyła. Dobrze oczyszcza, zwęża pory. Skóra po użyciu wygląda na zdrową. Dobrze nadaje się dla osób ze skóra wrażliwą. Nie podrażnia, ani nie uczula. Koszt takiej maseczki wynosi około 2 zł, a więc za taką cenę efekt jest zadawalający. Ja zakupiłam ja tutaj: KLIK.

Znacie tą maskę ?


32 komentarze:

  1. Unikam maseczek jak ognia 😅 Ale dobrze, że jesteś zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Za taką cenę rzeczywiście warto się skusić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś testowałam, nie przekonało mnie ale słyszałam, że niektórzy mieli fajne efekty :)
    Mila blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za maskami peel-off 😀

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię maseczki peel off, kiedyś ta była bardzo słynna, ale ja jej nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię takich masek, ale dobrze że działa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tej maski, ale z chęcią bym ją użyła 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. This sounds like a great product. Thank you for sharing.

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam tą maskę. Niestety efekty zerowe, a jedynie skóra podrażniona :p

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że nie przesusza bo na ogół te maseczki robią małą masakrę hehe przynajmniej ja mam takie doświadczenia 😘😘 Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam tą maskę, ale słabo się u mnie sprawdziła. Z kategorii czarnych peel-off najlepiej lubię Bielenda. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam - i ogólnie spoko poza właśnie jej ściąganiem- zajmuje to trochę czasu niestety ...

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znałam tej maski, ale chętnie przetestuję :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pamiętam jaki szał na nią był parę lat temu, ale ja nie lubię masek peel-off a tej to już w ogóle... :/ nie poleciłabym do wrażliwej cery.

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba tej maski nie miałam jeszcze okazji testować :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja czasami jej używam:D u mnie dobrze wyciąga zaskórniki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo tania maseczka, z chęcią bym wypróbowała. Lubię maski tego typu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam maski peel of, chociaż te czarne mnie przerażają ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam tej maski :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe maska pierwszy raz o niej słyszę 🤗

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam ją lata temu, kiedyś był na nią szał, ale u mnie nic nie zdziałała :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie lubię masek peel-off, mam do nich uraz.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie miałam jeszcze tej maski :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie miałam jeszcze styczności z tą maską :)

    OdpowiedzUsuń
  25. miałam wersję pełnowymiarową i bardzo lubiłam

    OdpowiedzUsuń
  26. Miałam okazję ją testować i również sprawdziła mi się całkiem nieźle :) A za taką cenę jak najbardziej można się pokusić.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie znałam wcześniej tej maski ale myślę, że za taką cenę warto wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Oh, what a nice post! Thanks for sharing your thoughts on this product :)


    Please check out my latest post, too? I'd love to hear something from you! :)
    www.cielofernando.com
    FACEBOOK | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń