Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać zawsze przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.

poniedziałek, 27 grudnia 2021

Ostatni haul kosmetyczny w tym roku


1. Nowości kosmetyczne z drogerii Rossmann 


-Zmywacz do paznokci 125 ml Isana  5,49 zł KLIK
-Lakier Lovely nr 369 3,79 zł KLIK
-Lakier Lovely nr 235 3,79 zł KLIK
-Lakier Miss Sporty 4,99 zł KLIK


-Płatki kosmetyczne Cleanic  8,29 zł KLIK
-Patyczki higieniczne Cleanic 4,79 zł KLIK
-Pilniczek do paznokci 4,99 zł KLIK
-Aloesowa pomadka do ust Isana 5,49 zł KLIK


-Szampon Pantene Pro-v, Repair & Protect 11,99 zł KLIK
-Szampon Pantene Pro-v Extra volume 3in1 11,99 zł KLIK


-Płyn micelarny Garnier 3w1 14.29 zł KLIK
-Tonik do twarzy Eveline 13,99 zł KLIK


-Antyperpisrant Adidas 6w1 9,99 zł KLIK
-Antyperpirant Rexona 10.99 zł KLIK


-Tusz do rzęs Eveline Big Volume Lashes 21,99 zł KLIK
-Tusz do rzęs Eveline Mega Size Lashes 7,99 zł KLIK
-Podkręcający tusz do rzęs Max Factor 16,99 zł KLIK
-Baza pod tusz do rzęs Eveline 10,99 zł KLIK


-Maszynki do golenia Wilkinson Sword 4szt 11,99 zł KLIK


2.Nowości z drogerii ezebra
-Maska peel-off 1,19 zł KLIK
-Krem BB Ziaja 10,98 zł KLIK
-Czarne gumki do włosów 10szt 1,99 zł KLIK
-Krem do twarzy Ziaja 5,29 zł KLIK


3.-Mgiełka do ciała 120 ml 10,50 zł od FEBERLIC



A u Was wpadły jakieś nowości przed zakończeniem roku ?

 

13 komentarzy:

  1. Mam ochotę na kilka nowych produktów, ale staram się zużyć co w domu, a wtedy zrobię większe zakupy ;)
    Z Twoich produktów mam mgiełkę Faberlic bardzo podoba mi się ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uuu jakie zacne zakupy:) ja nakupowałam pierdółek do włosów na minti shopie i teraz cały plan pielęgnacji układam w swojej głowie^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa tej pomadki z Isany. Nie miałam jeszcze takiej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kupiłam tylko przed świętami eyeliner, ale pewnie wyskoczę na zakupy do drogerii po nowym roku :)
    Mila blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Mgiełka do ciała pewnie obłędnie pachnie :)
    Pozdrawiam

    https://artidotum.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś lubiłam ten płyn micelarny Garniera, ale teraz dostępnych jest wiele bardziej skutecznych produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kiedyś ten micel z Garniera.

    OdpowiedzUsuń
  8. Antyperpisrant Adidas 6w1 używam i lubię. Jestem ciekawa zapachu mgiełki. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne produkty :D Chętnie kiedyś przetestuję ten zmywacz do paznokci z Isany :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne zestawienie kosmetyczne 😊 Ja w grudniu nie kupiłam żadnego kosmetyku 😅

    OdpowiedzUsuń
  11. O! Właśnie ten płyn micelarny Bielendy wyparł u mnie ten różowy z Garniera. Do tej pory byłam mu wierna. Jest dobry ale ten z Bielendy według mnie lepiej usuwa makijaż. Zwłaszcza cienie, eyliner i tusz
    Fajny blog. Zostaję na dłużej i odklikuję do obserwowanych. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń