Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać zawsze przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.

poniedziałek, 16 sierpnia 2021

Wiórki kokosowe od Przyprawy Gastro - recenzja


1.Wiórki kokosowe białe




Moja opinia:
100 g paczka wiórek kokosowych jest bardzo wydajna. Wykorzystałam je do zrobienie ciasta kokosowego. Można je wykorzystać do zrobienia batoników kokosowych, ciasteczek, deserów czy jak proponuje producenta do przygotowania kokosanek, które mi kojarzą się z dzieciństwem. Niestety wiórki kokosowe są bardzo kaloryczne. Wiórki kokosowe od Marsyl są bardzo smaczne i dobrej jakości. Są aromatyczne. Można je wykorzystać również jako dekorację wypieków. Bardzo dobra cena co do jakości, ponieważ 100 g paczka kosztuje 2,48 zł KLIK. Za duże opakowanie trzeba zapłacić 10,07 zł i znajdziecie je tutaj: KLIK.


2.Wiórki kokosowe kolorowe





Moja opinia:
Kolorowe wiórki kokosowe mam w swojej kuchni pierwszy raz. Do testów otrzymałam je w kolorze pomarańczowym, żółtym oraz zielonym. Każda paczuszka ma 60 g. Kolor takim wiórkom nadaje się za pomocą barwnika spożywczego. Takie wiórki moim zdaniem mają najlepsze zastosowania jako dekoracja wypieków. Ale oprócz tego, że cieszą nasze oko i zachęcają do zjedzenia są również bardzo smaczne. Dobrej jakości oraz całkiem wydajne. Niestety nie znalazłam takich wiórek na stronie producenta i nie wiem ile warta jest jedna taka paczuszka. 


Przykład wykorzystania wiórek kokosowych:



Zapraszam również na stronę producenta: Przyprawy Gastro !




23 komentarze:

  1. Nie wiedziałam, że są kolorowe wiórki kokosowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie widziałam nigdy kolorowych wiórek kokosowych. Nawet lubię kokos, np. Rafaello. Ciasto wygląda smakowicie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiórki kokosowe zawsze mam w kuchni :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedziałam, że istnieją kolorowe wiórki kokosowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam wszystko co kokosowe;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie wiórki kokosowe zawsze przydają się do ciasta :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Klasyczne białe wiórki znam ale Nob wiedziałam, że są kolorowe :) Miłe zaskoczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie wiedziałam, że są nawet takie wiórki kokosowe o różnych kolorach, super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze ja chciałbym kiedyś dostać jakie przyprawy do przetestowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. wiórki zawsze spoko, super opcja do deserów

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam je zawsze w swojej kuchni ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham kokos w każdej postaci, a ten kolorowy wykorzystałabym dodatkowo do zabaw z moim synkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam wiórki kokosowe, ale akurat te mają substancję konserwującą. Szkoda. A takich kolorowych nigdy nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolorowe wiórki kokosowe to super opcja. My lubimy pierniczki i ciasteczka z wiórkami kokosowymi, więc te kolorowe sprawdzą się idealnie :)

    OdpowiedzUsuń