Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać zawsze przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.

wtorek, 27 lipca 2021

Matująco-normalizujący tonik do twarzy od Eveline - recenzja




Informacje od producenta:
Matująco-normalizujący tonik do twarzy #matt effect:
-zwęża pory
-likwiduje niedoskonałości
-normalizuje wydzielanie sebum
Konopie – mają silne właściwości nawilżające i odbudowujące.
Wzmacniają warstwę lipidową skóry oraz regulują wydzielanie sebum
Kombucha™ – usuwa zanieczyszczenia i neutralizuje wolne rodniki
Yuzu – działa antybakteryjnie i antyoksydacyjnie, zmniejsza widoczność zmian potrądzikowych oraz idealnie odświeża.

Moja opinia:
Tonik ma pojemność 200 ml. Szata graficzna jest bardzo zachęcająca, co tym bardziej skusiło mnie do zakupu. Zapach jest całkiem ładny, nie drażniący. Tonik jest przezroczystego koloru. Po nałożeniu skóra przez chwilę się lepi, ale bardzo szybko to znika. Po jakimś czasie od używania tego produktu zaważyłam, że na mojej twarzy pojawia się o wiele mniej wyprysków. Skóra również matowieje, ale tonik jej nie wysusza. Bardzo dobrze oczyszcza skórę, jest to produkt zdecydowania dla mnie. Nie podrażnia i dodatkowo taka buteleczka starcza na długo, jest bardzo wydajny. Cera wygląda na zdrowszą i wypoczętą. Zmniejsza niedoskonałości jak zapewnia producent.  Produkty od Eveline nigdy mnie nie zawodzą i w tym przypadku jest tak samo. Cena również zaskakuje, ponieważ produkt tak dobrej jakości kosztuje około 10 zł. 


Znacie ten produkt? A może używaliście coś innego z tej serii? 


19 komentarzy:

  1. Nie znam tego produktu - ale i tak gratuluje super recenzji ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znałam tego toniku, cena zachęca do spróbowania : )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ogromną fanką toników, ale tego jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam okazji używać, ale w działaniu widzę fajny, przyjrzę mu się bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tej serii miałam jedynie balsam i bardzo miło go wspominam, także i na tonik chętnie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tego toniku jeszcze nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam tego produktu, ale może skuszę się przetestować :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaciekawiłaś mnie tym tonikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam okazji poznać. Bardzo mnie zaciekawiłaś tym tonikiem.

    OdpowiedzUsuń
  10. totalnie nieznany mi produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam jeszcze produktu z ten serii. Jakoś ostatnio mało u mnie Eveline. Kiedyś częściej sięgałam po tę markę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tego toniku, a wydaje się być obiecującym kosmetykiem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tego produktu. Na szczęście już nie mam problemów z wypryskami.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tego produktu, ale markę Eveline bardzo lubię :-)

    OdpowiedzUsuń