Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać zawsze przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.

piątek, 9 lipca 2021

Deser w pucharka ze Śmietaną - Żel od Marsyl - recenzja





Tak wyszedł mi deser:




Informacje od producenta:
Śmietana - żel pomaga dłużej utrzymać śmietanę we właściwej konsystencji zapobiegając rozwadnianiu się. Bitą śmietanę można dodać do zimnych deserów, ciast, lodów, galaretek, owoców, naleśników itp.

Moja opinia:
Opakowanie 20 g wystarczy na 0,5 l śmietany. Śmietanę - żel postanowiłam wykorzystać do stworzenia takich deserków. Proszek z produktem wystarczy dodać do śmietana i ubić. Dzięki takiemu produktowi śmietana ubija się w bardzo krótką chwilę i nie trzeba poświęcać na to dużo czas tak jak to bywa przy ubijaniu śmietany bez żadnych dodatków. Dodatkowo całość na prawdę bardzo dobrze utrzymuje  się w swojej konsystencji  i całość jest sztywna i puszysta. Do przygotowania deseru użyłam wcześniej przygotowanych ciasteczek amoniaczków, o których pisałam we wcześniejszym poście .. . Do śmietany dodałam również cukier puder, aby całość była słodka, a dżem nadał lekkiej kwaskowatości dla przełamania smaków. Produkt sprawdził się bardzo dobrze. Za taką paczuszkę trzeba zapłacić jedynie 0, 98 zł i można ją znaleźć tutaj KLIK. Producent oferuje również 500 g paczkę za 5, 43 zł KLIK.


Zapraszam do zapoznania się z cała ofertę producenta: Przyprawy Gastro !




21 komentarzy:

  1. Deser wygląda bardzo smacznie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj deserek wygląda przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje za polecenie tego dodatku do smietanki,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda mega apetycznie, ale mi smaka zrobiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Deserek prezentuje się smakowicie :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Deserek wygląda nie tylko smakowicie, ale i bardzo elegancko! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Apetycznie wyglądają. Lubię takie deserki, aczkolwiek z takich proszków nie korzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mniam, ale pysznie wygląda. Nie wiedziałam, że jest taki proszek na 0,5 litra śmietany, zazwyczaj kupuję na mniejsze ilości, co mnie strasznie denerwuje. Teraz będę szukać tego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale pysznie wygląda ten deser- narobiłaś mi smaka 😉
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny deser, bardzo lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wolę do deserów śmietankę kremówkę naturalną bez dodatków

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepysznie wygląda ten deserek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wieki nie jadłam takiego deserku!! Koniecznie muszę przygotować!!

    OdpowiedzUsuń