Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać zawsze przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.

czwartek, 10 czerwca 2021

Kosmetyki od For Life & Madaga - recenzja




1.DERMACLINIC TONIK



Informacje od producenta:
Nie wywołujący podrażnień preparat z kompleksem przeciwzmarszczkowym. Przeznaczony do łagodnej tonizacji skóry. Nie zawiera substancji zapachowych, nie powoduje łzawienia. Preparat można łączyć ze wszystkimi liniami FOR LIFE & MADAGA. Dedykowany do cery dojrzałej, wrażliwej i naczyniowej.

Moja opinia:
Tonik ma lekki, przyjemny zapach. Jest bardzo wydajny, ponieważ taka mała buteleczka wystarczyła mi na na prawdę długo mimo, że jest to tylko próbka toniku. Nie trzeba go dużo nanieść na płatek kosmetyczny aby przemyć nim twarz. Bardzo fajnie oczyszcza twarz, rozjaśnia ją i odświeża. Nie wysusza, nie podrażnia ani nie uczula. Duża wersja tego produktu zawiera pompkę, więc aplikacja jest również przyjemna. 200 ml toników można zakupić tutaj: KLIK w cenie 73 zl.


2.MASKA POD OCZY DERMACLINIC



Informacje od producenta:
Profesjonalny preparat (emulsja O/W). Doboru substancji aktywnych dokonano podobnie jak w przypadku KREMU POD OCZY DERMACLINIC z naciskiem na zerowy potencjał podrażniający (hipoalergiczność). Nie powoduje łzawienia. Bezpośrednio po aplikacji osiąga się natychmiastowy efekt wygładzający i łagodzący. Preparat można łączyć ze wszystkimi kosmetykami FOR LIFE & MADAGA.

Moja opinia:
Maska pod oczy nie podrażniła mnie w żaden sposób co często może się zdarzyć z kosmetykami używanymi w okolicach oczu. Jest bardzo delikatna i szybko się wchłonęła. Wydaje mi się, że lekko rozjaśnia cienie pod oczami. Myślę, że taka maska złagodziła by i przyniosła ulgę na napuchnięte oczy. Przynosi ukojenie. Bardzo dobrze nawilża, więc dla osób, które mają przesuszoną skórę oczu taka maska na pewno przypadła by do gustu. Produkt jest nie co drogi, ponieważ za 18 ml produktu trzeba zapłacić aż 57 zł i znajdziecie tutaj: KLIK.


3.2DERM MASKA PROTECTIVE



Informacje od producenta:
Intensywny preparat regenerujący barierę ochronną skóry. W połączeniu z preparatem 2DERM krem przyspiesza jej regenerację.

Moja opinia:
Maska jest lekka, bardzo szybko się wchłonęła. Wchłonęła się tak dobrze, że nie było potrzeby zmywać żadnego nadmiaru. Nie pozostawia tłustej warstwy na twarzy. Jest tak delikatna, że po naniesieniu na twarz w ogóle jej nie czuć. Bardzo dobrze nawilża, skóra staje się miękka i przyjemna w dotyku. Odświeża skórę. Taka maska kosztuje 61 zł i znajdziecie ją tutaj: KLIK.


4.LANOMED MAŚĆ



Informacje od producenta:
Preparat z zawartością 99% krystalicznie czystego, naturalnego MEDILANu™, produkowanego z lanoliny farmaceutycznej. Preparat nie zawiera substancji zapachowych i konserwujących! Polecany jest do miejscowej pielęgnacji skóry zarówno u dorosłych jak i dzieci.

Moja opinia:
Maść używałam do ust. W okresie zimowym i przy niskich temperaturach moje usta są przesuszone i czasem zwykłe pomadki sobie z tym nie radzą. Ta maść przypadła do gustu. Bardzo dobrze nawilża usta. Po nałożeniu stają się delikatne i błyszczące, więc usta wyglądają jak by był na nich błyszczyk. Stają się również miękkie i ich wygląd się ich poprawia. Znajdziecie ją tutaj: KLIK w cenie 42 zł.


5.2DERM REHA SPECIAL Krem barierowy



Informacje od producenta:
Krem barierowy – pierwsza pomoc dla skóry. Innowacyjne podejście do wyciszania ostrych stanów zapalanych uszkodzonej skóry na zasadzie czasowej rekonstrukcji bariery ochronnej skóry. Wspomaga regenerację i gojenie uszkodzonej skóry bez farmakologicznego oraz immunologicznego działania.

Moja opinia:
Co do tego kremu wydaje mi się, że dobrze sobie by poradził z uszkodzoną skórą. Po nałożeniu przynosi ukojenie i regeneruje, ale myślę że dokładne działanie tego kremu można było by stwierdzić przy większej ilości produktów. Ale również nie widzę w nim żadnych wad. Więcej informacji o nim znajdziecie tutaj: KLIK.

 
6.PERFECT BODY MILK



Informacje od producenta:
Jedwabista emulsja nowej generacji nadająca skórze aksamitny i delikatny wygląd. Zawarte substancje aktywne - ceramidy, kwas hialuronowy, minerały z Morza Martwego oraz witamina E chronią przed wysuszeniem (dehydratacją) skóry i utratą elastyczności.

Moja opinia:
Pierwsze na co zwróciłam uwagę to bardzo przyjemny zapach. Produkt jest dość rzadki i trzeba go bardzo szybko rozsmarować na ciele. Mimo to bardzo fajnie nawilżą, skóra staje się miękka i przyjemna w dotyku. Skóra nabiera delikatnego wyglądu. Bardzo chętnie wypróbowałabym duża wersję produktu, ponieważ polubiłam tą emulsję na podstawie jednej małej próbki. Kosztuje 55 zł i jest dostępna tu: KLIK.


Zapraszam na stronę producenta: For Life & Madaga !




21 komentarzy:

  1. Dla mnie to nowość, mega czuje się zainteresowana

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam serdecznie ♡
    Ciekawe produkty, chętnie odwiedzę stronę producenta :)
    Świetna recenzja :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze słyszę o tej marce kosmetycznej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Emulsje ,chętnie bym wypróbowała ☺
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Very interesting post! Thanks for sharing.

    Infinitely Posh

    OdpowiedzUsuń
  7. takie małe pojemności do testów?:D jak to testować w ogóle...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta maść wydaje mi się bardzo ciekawa, muszę się jej przyjżeć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam próbkę tego toniku, ale kilka dni po stosowaniu wyskoczył mi suchy, złuszczony placek na policzku. Mam też od nich krem, który jest delikatny, ale nie poprawił kolorytu skóry oraz serum S.O.S do miejscowego stosowania, który też się nie sprawdził, tak więc ja nie kupiłabym pełnowartościowych opakowań. Plus jest taki, że można próbki dostać za darmo i są wydajne, fajnie można potraktować:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Marki nie znam, ale produkty wyglądają obiecująco :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej zaciekawił mnie ten tonik :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. ja wlasnie teraz denkuje probki bo sie uzbieralo

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz słyszę o tej marce :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam, ale widzę, że to fajne produkty.

    OdpowiedzUsuń