Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać zawsze przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.

środa, 19 maja 2021

Hibiskus suszony kwiat od Marsyl - recenzja






Informacje od producenta:
Napar z kwiatu hibiskusa ma piękny czerwony kolor oraz orzeźwiający smak. Można spożywać go na gorąco i na zimno, a także jako dodatek do herbat. Można dosłodzić i odcedzić. Na upalne dni wystudzić i podawać z lodem.

Moja opinia:
Paczka takiego suszu ma 30 g. Aby go przygotować wystarczy 1 łyżeczka, a więc taka paczka starczy nam na dość długo. Osobiście lubię bardziej słodkie napoje i zawsze muszę sobie dosłodzić i tak było w tym przypadku, jednak wystarczy nie wielka ilość cukru, aby taki susz był słodki. Po zaparzaniu ma piękny, malinowy kolor i jego wygląd bardziej zachęca do wypicia. Kwiat hibiskusa wpływa również pozytywnie na nasz organizm. Całość jest aromatyczna i smakuje bardzo dobrze. Jest dobrej jakości. Niestety nie znalazłam dokładnie takiego samego produktu na stronie producenta, ale można tam znaleźć np. czarną, liściastą herbatę KLIK.


Zapraszam na stronę producenta: Przyprawy Gastro !




19 komentarzy:

  1. Wygląda super, bardzo aromatycznie i ma taki ładny przyjemny kolor :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Looks great and with pleasant colour. Thank you for the great review.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz napar hibiskus piłam w Tunezji :) smakował mi.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie piłam jeszcze takiego naparu

    OdpowiedzUsuń
  5. Piłem jak najbardziej, pyszna herbatka, mnie najbardziej smakuje właśnie latem, nie koniecznie zimna, ale wieczorem, gdy zaczyna się ściemniać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa jaki jest w smaku taki napój z naparu :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie malinowy kolorek zachęca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubie herbatke z hibiskusem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię taką herbatkę :)
    Pozdrawiam
    https://artidotum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie piłam nigdy naparu z samego hibiskusa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam taką herbatkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. The color looks really pretty
    xx

    OdpowiedzUsuń
  13. ja właśnie piję herbatkę zieloną:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Samego hibiskusa jeszcze nie piłam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie piłam jeszcze naparu z Hibiskusa:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię czasem dorzucić hibiskus do herbaty :)

    OdpowiedzUsuń