Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać zawsze przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.

niedziela, 21 lutego 2021

Odbarwiacz do tkanin Dr.Beckmann - recenzja





Informacje od producenta:
Usuwa przebarwienia i przywraca pierwotny kolor tkanin. Do tkanin białych i kolorowych o trwałych kolorach. Skuteczny w temperaturach od 60C. Testowany dermatologicznie. Opis działania Tkaniny o intensywnych kolorach mogą puszczać kolor i farbować. Czasem przez przypadek do prania białego dostaje się kolorowy element i farbuje resztę tkanin. Odbarwiacz Dr. Beckmann przywraca pierwotny kolor zafarbowanych tkanin za pomocą specjalnych składników,. które pozbywają się niechcianego barwnika. Jak bezproblemowo pozbyć się przebarwień?

Moja opinia:
Odbarwiacz ma 75 g. Używałam go po raz pierwszy gdy przypadkiem wrzuciłam biała koszulkę do nie odpowiedniego prania. Produkt mile mnie zaskoczył, ponieważ po kolorze, który przyjęła biała koszulka nie było ani śladu i wrócił jej naturalny kolor. Cały proces odbarwiana przebiegł prosto i szybko. Zafarbowania zniknęło w mgnieniu oka. Materiał nie zmechacił się w żaden sposób. Jest to produkt do białego jak i koloru więc jest to również bardzo fajne rozwiązanie. Od teraz zawsze mam w domu takie pudełeczko, aby uratować nieudane pranie. Produkt odbarwia również ubrania, które zafarbowały nam jakiś czas temu. Zapach odbarwiacza nie jest jakiś przyjemny, ale również nie jest drażniący i nie pozostaje na ubraniach. Dzięki takiemu produktowi nie musimy pozbywać się naszych ulubionych ubrań, ponieważ można ja zawsze uratować. Koszt takiego produktu wynosi 7,99 zł i zakupiłam go w Rossmannie KLIK.


Odbarwiliście kiedyś ubrania takim produktem? Sprawdził się?


27 komentarzy:

  1. Nigdy jeszcze nie używałam :)
    Ciekawy post! Pozdrawiam ☕❤
    http://artidotum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy produkt, przydałby mi się taki;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam kilka odplamiaczy tej firmy:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam go ale słyszałam sporo dobrego o nim:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Sounds good. Stains are annoying!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy produkt :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię produkty tej marki, sprawdzają się w moim domu

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie stosuję tego typu mydełka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przydatna rzecz, warto mieć taki odplamiacz zawsze w domu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znałam tego produktu, ale dobrze o nim wiedzieć :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Używam z tej firmy chusteczek do prania. Tego produktu nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Warto mieć w domu taki produkt :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oh very interesting product
    xx

    OdpowiedzUsuń
  14. Warto wiedzieć że taki produkt istnieje! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie miałam okazji stosować takiego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie używałam ale faktycznie do białego może być super 😍😍

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja raczej kupowałam zawsze odplamiacze, odbarwiacza jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Looks interesting! I always have something like this in the laundry as I can mess up when washing clothes sometimes, haha!

    Hope that your week is going well :)

    Away From Blue

    OdpowiedzUsuń
  19. This sounds like a great product. I didn't know that such a product exists that can help us restore the original colour of the garment.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie używałam nigdy takiego odbarwiacza, ale uwielbiam ich mydełko odplamiające :)

    OdpowiedzUsuń