Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać zawsze przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.

niedziela, 31 stycznia 2021

Płyn do płukania tkanin Coccolino - recenzja






Informacje od producenta:
Płyn do płukania Coccolino Creations Tiare Flowers & Red Fruits sprawi, że tkaniny i ubrania wyprane w Coccolino zyskają wyjątkową miękkość i długotrwały zapach. Wyjątkowa kompozycja zapachowa została stworzona przez najlepszych kreatorów ze świata perfum. Twoje ubrania zyskają zapach słodkiej gardenii z dodatkiem czerwonych owoców. Dzięki innowacyjnej formule mikrokapsułek zapach jest stopniowo uwalniany z każdym ruchem tkaniny, a Ty możesz cieszyć się nim naprawdę długo! Wystarczy niewielka ilość skoncentrowanej formuły płynu Coccolino, aby tkaniny i ubrania zyskały niesamowitą miękkość.

Moja opinia:
Płyn ma pojemność 1450 ml. Jest to zapach Tiare Flower & Red Fruits. Grafika opakowanie jest ciekawa i przykuwa nasz wzrok. Buteleczka jest również dość poręczna. Już po pierwszym praniu byłam mile zaskoczona. Nie trzeba dużej ilości płynu, aby nasze ubrania pięknie pachniały. Jest on dzięki temu bardzo wydajny. Zapach utrzymuję się na prawdę bardzo długo i nie jest on drażniący, a wręcz przeciwnie. Po powieszeniu prania, zapach roznosi się po całym pomieszczeniu. Dodatkowe nasze ubrania stają na bardzo miękkie i delikatne dla skóry. Nie podrażnia i nie uczula w żaden sposób. Od takich produktów oczekuję, że ubrania będą pięknie pachnieć i ten produkty bardzo dobrze się w tym sprawdza. Produkty Coccolino zdecydowanie są dla mnie płynami na pierwszym miejscu i lubią je cała rodzina. Płyn zakupiłam w Rossmannie. Koszt takiego produktu do jedynie 12,99 zł i dodatkowo bardzo często można złapać go na promocji KLIK. Jest on bardzo łatwo dostępny w wielu sklepach. Cena co do jakości jest rewelacyjna. Płyn dostępny jest w wielu innych wariantach zapachowych, jak i również producent Coccolino ma bardzo bogatą ofertę w produktach do prania od płynów po kapsułki, perfumowane perełki czy też produkty dla dzieci.
    

Lubicie produkty do prania od Coccolino ? Macie swoich ulubieńców ? 


31 komentarzy:

  1. Hejka i jak się sprawuje? Tu stankoos, zapraszam na grupę FB -gadzetowo mi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię płyny Coccolino. Swojego ulubieńca mam Lenora (ten złoty), ale rzeczywiście zapachy Coccolino są bardzo trwałe i przyjemne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Te Cocolino troszkę dziwnie pachną. Dla mnie faworytem jest płyn z Biedronki w opakowaniu w kolorze różowego złota Eden- boski jest

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam go, obłędnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I don't know this and don't use such a product!

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kiedyś ich płyn i dobrze wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne są płyny z tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Często sięgam po produkty Coccolino, ale tego zapachu jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Z Cocolino najbardziej lubię koncentraty, nie wyobrażam sobie prania bez wlania do pralki płyny do płukania tkanin.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem ciekawa zapachu. Słyszałam o nim dobre opinie, ale jeszcze sama nie testowałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uzywam białego i Bardzo sobie chwalę 🙂

    OdpowiedzUsuń
  12. Tego nie miałam, ale lubię te płyny z misiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja niestety nie mogę używać żadnych płynów do płukania, bo od razu dostaję alergii :( A żałuję, bo tęskno mi do pięknie pachnącego prania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Very interested post! Thanks for sharing! Have a great week! 🤗🤗🤗

    OdpowiedzUsuń
  15. We don't have that brand here. Have a good day

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawi mnie zapach tego płynu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, what a great product. Unfortunately, this product is not widely circulated ..

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam płyny Coccolino, pranie tak pięknie pachnie po nim :)

    https://profashionworld.blogspot.com/2021/02/pizamka-jak-ze-snow.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie używałam Coccolino:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię te płyny :) Tego zapachu akurat nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Używałam niemieckiej wersji i są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. In Spain the name of this brand is Mimosin and I like it very much.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  23. Niestety mnie kiedyś płyn Cocolino uczulił
    Obecnie używam Lenora 🙂
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo lubię płyny do płukania Coccolino, miałam wersję niebieską, tej jeszcze nie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Hey dear! Loved your post and allready followed your blog, i want invite you to visit and follow my blog back <3

    www.pimentamaisdoce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. I've had good luck with this product.

    OdpowiedzUsuń
  27. Miałam kiedyś płyn Coccolino i był ok. Ale nie jest to moja ulubiona marka.

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam! Bajeczne zapachy i naprawdę trwałe.

    OdpowiedzUsuń
  29. Cocolino jest super ;) Mam w domu ;)

    OdpowiedzUsuń