Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać zawsze przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.

czwartek, 24 września 2020

Mgiełka do ciała "Tropical Dreams" od Lazell - recenzja






Informacje od producenta:
Perfumowana mgiełka do ciała TROPICAL DREAMS to esencja lata zamknięta w lekkiej formule. Dzięki połączeniu starannie dobranych składników otrzymaliśmy delikatną i świeżą kompozycję z dominującymi nutami owocowo-kwiatowymi. Lekka formuła mgiełki pozwala na wielokrotne stosowanie produktu w ciągu dnia i jest doskonałym sposobem odświeżenia w ciepłe dni lata.

NUTY ZAPACHOWE – owoce tropikalne (mango, pomarańcza, ananas), jaśmin, hibiskus, fiołek, karmel

Moja opinia:
Mgiełka ma pojemność 200 ml. Możemy ją zabrać do torebki czy plecaka. Opakowanie nie jest szklane więc się nam nie uszkodzi. Podoba mi się również grafika na opakowaniu. Jest kolorowa i kojarzy się nam z wakacjami. Po nutach zapachowych można zauważyć, że zapach jest słodki. Tak samo jest również w rzeczywistości. Lubię takie zapachy, więc ta mgiełka bardziej przypadły mi do gustu. Jest dość intensywny, ale nie jest ciężki, ani drażniący. Mgiełka ma za zadanie odświeżyć i bardzo dobrze się w tym sprawdza. Zapach utrzymuję się dość długo jak na mgiełkę. Jest wydajna. Dobrze sprawdza się na letnie, upalne dni. Czy jesteśmy na wakacjach czy w pracy. Daje uczucie lekkości. Cena takiej mgiełki wynosi 18 zł. Można ją zakupić na stronie producenta: KLIK lub Facebooku: KLIK.

Więcej produktów od producenta: Lazell




33 komentarze:

  1. Bardzo lubię mgiełki i chętnie po nie sięgam w upały. Tej nie znam, ale myślę, że też przypadłaby mi do gustu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurde a ja nadal żadnej mgiełki nie miałam, może ta kupię hehe

    OdpowiedzUsuń
  3. jej zapach zapewne jest obłędny :)
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie kupuję mgiełki ponieważ są przystępne cenowo i fajne mają zapachy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam:D ale bym brała xd obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam mgiełki, ale takiej nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  7. I like body mists and this sounds lovely :-D

    OdpowiedzUsuń
  8. wieki nie używałam już mgiełek, mam wrażenie, że wszystkie są nietrwałe :D

    OdpowiedzUsuń
  9. I don't know about these sprays but they look good :)
    fiftyshadesfashion.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mgiełki idealne na lato, ta musi pięknie pachnieć :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Może keidyś wypróbuję. Ten zapach kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie tropikalne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie kosmetyki w sezonie letnim, czuć po nich mega odświeżenie, a takie tropikalne zapachy mogą faktycznie przenieść na jakieś piękne wyspy, chociażby poprzez wyobraźnię:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię mgiełki tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tej mgiełki nie mam, ale sądzę, że bardzo ładnie pachnie :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja bardzo lubię mgiełki szczególnie na lato

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo lubię tropikalne zapachy :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygląda fajnie, chociaż wolałabym coś o świeżych zapachach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapach byłby idealny dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam wszelkiego rodzaju mgiełki:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja mgiełek używam tylko czasami latem.

    OdpowiedzUsuń
  22. lubię nawet mgiełki :D ale bez szału :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam mgiełki do ciała zwłaszcza o takim owocowym słodkim zapachu. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Rzadko sięgam po mgiełki, czasami do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super mgiełka . Chociaż zapachem możemy cofnąć się do lata .
    pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne mgiełki. Ja używam takich tylko latem. Na jesień i zimę wydają mi się zbyt delikatne :-)

    OdpowiedzUsuń