Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać zawsze przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.

środa, 3 grudnia 2014

Moja lakierowa kolekcja

Z braku wpisów postanowiłam dodać post o mojej niedużej kolekcji lakierów :)
Moja kolekcja liczy 14 lakierów w różnych kolorach :
1.Lakiery "Safari"
-czarny
-neonowy pomarańczowy
Można je zakupić w chińskich sklepach za około 3 zł.
2.Lakiery od firmy Allepaznokcie.
- czerwony
-"efekt kameleona"
-termiczny szary
Recenzje poniższych lakierów możecie znaleźć tutaj :KLIK,KLIK,KLIK .
3.Odżywka do paznokcie od Coloris.
Recenzje możecie przeczytać tu : KLIK
4.Lakiery od firmy : Eveline.
-fioletowy
-czerwony
Krótką recenzje tych lakierów możecie przeczytać tu:KLIK,KLIK.
5.Lakiery zakupione w sklepie w mojej miejscowości,ale widziałam je również w chińskich sklepach,cena także około 3 zł :)
-różowy
-zielony
-bezbarwny
6.I na koniec 4 inne.
-niebieski
-bezbarwny wpadający nieco w żółty
-różowy
-pastelowy róż 

No to tyle :) Mam nadzieję,że w najbliższym czasie moja kolekcja się powiększy :)
A ile liczy Wasza kolekcja ? ;D

3 komentarze:

  1. ja mam gdzieś z 25 lakierów i ciągle dokupuje nowe ; p

    Zapraszam do Mojego bloga
    zmieniłam nazwę z Bajkowy Raj Agnieszki na Moje Małe Uzależnienie
    mam nadzieje , że pamiętasz mój blog : *

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio liczyłam swoje zbiory i na dzień dzisiejszy mam 100 lakierów + 11 odżywek etc. :D Gratuluję współpracy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratulację świetnej kolekcji,również mi się taka marzy ;)

      Usuń