Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać zawsze przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.

środa, 4 czerwca 2014

Sukienka od Rosewholesale-recenzja

Sukienkę wygrałam w rozdaniu,ale zostałam poproszona od napisanie recenzji i może przyszłej współpracy.
Informacje od producenta:
 V-Neck bez rękawów koronki Łączenie Hollow Out Projektowanie pakietów pośladków sukienka dla kobiet.(tłumaczenie niestety nie jest zbyt dobre)

Moja opinia:
Sukienka dotarła do mnie w niecały miesiąc.Po otwarciu paczuszki byłam zawiedziona,ponieważ spodziewałam się,że będzie wyglądać trochę inaczej.Jest koloru czarnego z białą koronką,ale myślałam,że będzie z innego materiału.Posiada również marszczenia,których nie było widać na zdjęciu.Koronka na górze sukienki nie jest dobrze przyszyta,ale poprawiłam to i teraz wygląda dobrze.Na razie napisałam o samych minusach,ale sukienka wcale nie jest taka zła.Dobrze się ją nosi i jest miła w dotyku.Idealnie dopasowuje się do ciała i fajnie się prezentuje.Nie ściąga się.Jest na ramiączka.Nadaje się dobrze na ciepłe dni,ponieważ jest uszyta z lekkiego materiału,dzięki któremu nie jest w niej gorąco.Można ją założyć na szkolne akademie,rodzinne spotkania czy też inne uroczystości.Nie trzeba jej prasować,ponieważ materiał się nie gniecie.Kosztuje $ 8,54 i można ją zakupić na stronie sklepu : KLIK.Mimo pierwszego nie do końca dobrego wrażenie,sukienka okazała się dobra.

Zalety:
-nie ściąga się
-idealnie się dopasowuje
-miła w dotuku
-dobrze się prezentuje
-z lekkiego materiału
-materiał się nie gniecie

Wady:
-koronka nie jest do końca przyszyta

Ocena:
5-/5

Zapraszam na stronę sklepu KLIK.

6 komentarzy: