Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać zawsze przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.

czwartek, 27 marca 2014

Zabieg laminowania włosów - recenzja

Dzięki koleżance miałam możliwość przetestowania produktu:zabiega laminowania proste i gładkie włosy.
Dziś postanowiłam dodać recenzję właśnie tego produktu ;)

Informacje od producenta:
Laminowanie to zabieg, dzięki któremu w szybki i łatwy sposób można uzyskać efekt doskonale prostych i wyjątkowo gładkich włosów. Do włosów niesfornych, puszących się.Składniki aktywne dodatkowo je kondycjonują i odżywiają:- płynna keratyna, wnikając w głąb włosów, przyczynia się do ich odbudowy ,zapewnia im zdrowy wygląd, gładkość i naturalny połysk,- proteiny pszenicy pielęgnują strukturę włosów, wygładzając ją i wzmacniając,- kompleks składników nawilżających gwarantuje natychmiastowe, optymalne i długotrwałe nawilżenie włosów.

Moja opinia:
Moja włosy są strasznie niesforne i końcówki kręcą mi się w każdą stronę.Miałam nadzieję,że dzięki temu produktowi moje włosy będą proste,ale jednak się pomyliłam.Po użyciu włosy jeszcze bardziej się kręciły,ale jest też kilka plusów tego produktu.Bardzo ładnie pachnie i zapach długo utrzymuje się na włosach.W saszetce było dużo preparatu i wystarczyło,aby nałożyć go na całe włosy.Można kupić go za 2.50 zł.Jednak może na innych włosach produkt zadziałby dobrze,ale niestety ja  mam problem z moim włosami,bo zawsze każdy kosmyk włosów odstaje w inną stronę i nawet po wyprostowaniu włosów zaraz się kręcą.

Zalety:
-zapach
-cena
-starcza,aby nałożyć na całe włosy

Wady:
-skuteczność

Ocena:
3/5


5 komentarzy:

  1. Teraz ja musze napisac recenzje :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też nie do końca się sprawdziło..

    OdpowiedzUsuń
  3. od dawna planuję zakup tego produktu, u niektórych się sprawdza:P

    OdpowiedzUsuń
  4. to jest tak jak ze wszystkim - u jednych się sprawdza a u innych nie. Jedni mają niesforne włosy, a inni podatne na wszelkie zabiegi:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Skuteczność na minus, to najgorsza wada :(

    OdpowiedzUsuń