Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać zawsze przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.

sobota, 29 marca 2014

Fluid matujący - recenzja

Be Beauty Fluid matujący piaskowy . Zakupiłam go w biedronce.

Informacje od producenta:
Nowoczesny fluid o unikalnej formule matującej oparty został na innowacyjnych mikrogąbeczkach, które pochłaniają nadmiar sebum, pozostawiając efekt pudrowego, aksamitnego wykończenia. Wosk pszczeli w połączeni z gliceryną zapewniają długotrwałe uczucie komfortu i nawilżenia. Witamina E chroni młodość skóry, przeciwdziałając wolnym rodnikom. Matowy wygląd skóry wg 100% testujących.

Moja opinia:
Fluid znajduję się w tubce 30 ml. Jest to odcień 01,czyli piaskowy.Można go zakupić tylko 3 kolorach.Jego zapach jest dość intensywny,ale mi nie przeszkadza.Niestety mam bardzo jasna skórę i każdy fluid jest  dość widoczny na mojej twarzy.Fluid ma idealną konsystencję i dobrze się rozprowadza.Utrzymuje się tylko 4-6 godzin.Dobrze wyrównuje niedoskonałości skóry,ale różne wypryski po jego użyciu są widoczne.
Można go zakupić w Biedronce za 9.99 zł.

Zalety:
-lekka konsystencja 
-cena
-wyrównuje niedoskonałości skóry
-dobrze się rozprowadza

Wady:
-krótko się utrzymuje
-dostępny tylko w 3 kolorach
-nie zakrywa wyprysków 

Ocena:
4/5


6 komentarzy:

  1. Mam dwojeczke odcien, ale nie jestem jakos bardzo zadowolona, zgadzam sie z Twoja opinia ;*

    Zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? Odp u mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Szata graficzna trochę przypomina podkład Affiniton :P

    OdpowiedzUsuń
  3. chciałam raz zakupić, ale postanowiłam wykorzystać na razie to co mam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałam go kupić, ale nie mogłam znaleźć dobrego odcienia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Krycia dobrego nie potrzebuję więc może kiedyś przy okazji wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też mam jasną twarz ;3 Ja mam podkład z Maybelin (nie wiem czy dobrze napisalam) i jestem bardzo zadowolona, może późnije zakupię sobie ten co o nim piszesz, bo wydaję się być dobrym fluidem ;)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń