Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać zawsze przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.

sobota, 22 marca 2014

100% naturalne mydło dla dzieci-recenzja

100% naturalne mydło dla dzieci .



Informacje od producenta:
Przeznaczone dla każdego rodzaju skóry, zalecane do skóry wrażliwej oraz dla osób ze skłonnością do alergii skórnych. Wyprodukowane na bazie naturalnych surowców. Delikatnie myje i pielęgnuje nie powodując podrażnień. Nie zawiera dodatków chemicznych, konserwantów, wybielaczy, wypełniaczy, substancji zapachowych i barwiących. Opakowanie 100g.

Moja opinia :
Mydełko waży 100g, na opakowaniu jest zdjęcie słodkiego dziecka.Mydełko przeznaczone jest dla dzieci,jednak nie miałam mi kto go przetestować i testowałam go na sobie.Kosztuje około 5 zł i nie zawiera żadnych wybielaczy czy wypełniaczy.Jest wyprodukowane na bazie naturalnych surowców.Mydło nie powoduje żadnych podrażnień , lecz wysuszyło trochę moją skórę.Jest to mydło raczej bezzapachowe.Byłoby to bardzo dobre mydło dla dzieci , raczej dla dorosłych nie polecam.Również nie jest zbyt wydajne i nie zajmuje dużo miejsca . 


Zalety:
-nie zajmuje dużo miejsca
-cena
-bez konserwantów etc.
-nie podrażnia
-jest z naturalnych surowców

Wady:
-wydajność
-wysusza

Ocena:
5-/5 




3 komentarze:

  1. W Max drogerii kosztuje teraz 2,20 i zgadzam się, że jest mało wydajne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie to mydło w ogóle nie wysusza tylko nawilża jesteśmy w połowie kostki i jestem bardzo zadowolona :) tylko faktycznie trochę szybko się kończy ;)

    OdpowiedzUsuń