Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać zawsze przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.

poniedziałek, 27 stycznia 2014

Dzisiejsze paczuszki :)

Dziś otrzymałam aż 4 przesyłki :)

                                W pierwszej znalazłam próbki od Mustelii :D



Druga zawierała informatory i smycz ;)


A trzecia był to katalog z kwiatami i warzywami , który otrzymałam już po raz kolejny :)


A o ostatniej przesyłce post jutro .Powiem tylko , że to kolejna współpraca :D




8 komentarzy:

  1. Długo czekałaś na przesyłkę z Musteli?

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dość długo , już nie pamiętam kiedy zamawiałam te próbki

      Usuń
    2. u mnie też dziś pojawiła się paczuszka od Musteli :)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję i zapraszam do mnie -> http://mojblogowyswiat.blogspot.com/
    Dzisiaj otrzymałam też próbki do Musteli, ale może jutro się pochwalę na blogu dopiero :P

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję :D jestem ciekawa współpracy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się wydaje, że też zamawiałam, ale jeszcze nic nie doszło :P
    _________________________________
    http://gadzetyprobki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń