Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać zawsze przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.

czwartek, 8 sierpnia 2024

Czysty dom czyli nowości od LABORATORIUM PANI DOMU



-D-LUX Płyn do czyszczenia fug 1 L
-D-LUX Płyn na przypalenia 500 ml
-D-LUX Płyn do pleśni 500 ml
-Laboratorium Pani Domu Gruntowe czyszczenie 1 l
-D-LUX Odkamieniacz 1 L
-D-LUX Odłuszczacz pomarańcza 1 L
-D-LUX Powierzchnie szklane i szyby 1 L


Zapraszam do zapoznania się z cała ofertą: LABORATORIUM PANI DOMU !




19 komentarzy:

  1. Udanego testowania. Super przydatne produkty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Markę znam , ale przyznam chyba nigdy jej nie stosowałam... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też o marce słyszałam i na pewno widziałam produkty w sklepach, ale nie używałam.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Planowałam coś kupić z Laboratorium Pani Domu. Jestem ciekawa tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię takie produkty, generalnie lubię sprzątać ;) Przyjemnego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bedzie czyściutko :) Ja mam dziś w planach pranie firanek i wyczyścić wszystkie drzwi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I dom będzie pięknie liśnił czystością 🙂

    OdpowiedzUsuń
  8. od dawna ciekawią mnie te produkty, ale nie miałam jeszcze okazji ich używać

    OdpowiedzUsuń
  9. Miłegp testowania, wszystkie produkty przydadzą sie w domku

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużo dobrego słyszałam o tych produktach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Już nie wiem jak długo planuje zakup kilku produktów tej firmy.

    OdpowiedzUsuń