Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać zawsze przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.

wtorek, 19 września 2023

Linia kosmetyków do włosów" Włosy często myte" od VITANATIV - recenzja

 


1.SZAMPON




Informacje od producenta:
SZAMPON z organicznymi ekstraktami z GRANATU i ZIELONEJ HERBATY
Idealny do częstego stosowania. Zawiera organiczne ekstrakty z granatu i zielonej herbaty o właściwościach regenerujących oraz mieszankę opartą na molekułach imbiru, komarzycy i winogron o działaniu równoważącym skórę głowy i wzmacniającym włosy.

Moja opinia:
Szampon znajduję się w butelce o pojemności 300 ml. Posiada pompkę, dzięki której aplikacja jest bardzo prosta, pompujemy tyle ile potrzeba. O wiele bardziej wolę takie produkty z pompką niż takie typu "klik", z których trzeba wyciskać produkt. Szampon jest bezbarwnego koloru, a jego formuła jest taka lejąca, ale odpowiednia dla szamponu. Ma przyjemny, świeży zapach, który później utrzymuje się na włosach. Dobrze się pieni i już niewielka ilość wystarczy aby umyć nim włosy, dzięki czemu staje się wydajny. Moje włosy od dawna są suche i łamliwe, ale od kiedy używam tego szamponu zauważyłam ogromną poprawę. Świetnie oczyszcza włosy, nadając im świeżość, miękkość i piękny wygląd. Są one nawilżone i zauważyłam efekt już po paru użyciach. Są one wzmocnione i o wiele mniej łamliwe. Świetnie regeneruję włosy, które są często myte, a ja myje je każdego dnia. Włosy są po nim zadbane i odzyskują zdrowy wygląd. Nie podrażnia skóry głowy i nie przesusza włosów. Stają się one uniesione od nasady, a nie takie przyklapnięte i miłe w dotyku. Koszt takiego szamponu wynosi 29,99 zł i można zakupić go wyłącznie w drogerii Hebe. Znajdziecie go tutaj: KLIK.


2.ODŻYWKA




Informacje od producenta:
ODŻYWKA z organicznymi ekstraktami z GRANATU i ZIELONEJ HERBATY
Idealny do częstego stosowania. Zawiera organiczne ekstrakty z granatu i zielonej herbaty o właściwościach regenerujących oraz mieszankę opartą na molekułach imbiru, komarzycy i winogron o działaniu równoważącym skórę głowy i wzmacniającym włosy.

Moja opinia:
Odżywka znajduję się w butelce o pojemności 300 ml i tak samo jak szampon posiada pompkę, aby dozować produkt tylko tyle ile jest nam potrzebne. Pachnie delikatnie, ale przyjemnie. Jest białego koloru, a jej konsystencja jest gęsta, kremowa. Ten produkt należy nałożyć na włosy po umyciu szamponem na jedynie 2 - 3 minuty. Wszystko przebiega szybko. Bardzo mnie to cieszy, ponieważ nie lubię długo czekać z produktem na włosach, aby go spłukać, a taką odżywkę można użyć gdy nie ma się za wiele czasu. Świetnie się rozprowadza na włosach i dobrze się spłukuję. Co do działania również jestem zachwycona. Nie obciąża włosów, nie są oklapnięte, stają się one miękkie, przyjemne w dotyku, bardzo dobrze nawilżone i pięknie się układają. Nadaje włosom piękny blask i połysk. Przy innych produktach po wyschnięciu włosów zawsze było widać wszystkie moje baby hair, a po tej odżywce są one wygładzone, układają się z pozostałymi włosami. Stają się one odżywione, pięknie błyszczą, są świeże i zdecydowanie wzmocnione. Nie puszą się i są sprężyste. Pielęgnuje je od nasady, aż po same końce. Ogromny plus, że jest to produkt, który można stosować na włosy codziennie. Tą odżywkę można zakupić wyłącznie w drogerii Hebe i znajdziecie ją tutaj: KLIK. Jej cena wynosi 29, 99 zł.


3.ODŻYWKA W SPRAYU 




Informacje od producenta:
ODŻYWKA W SPRAYU z organicznymi ekstraktami z GRANATU i ZIELONEJ HERBATY
Dzięki ultra lekkiej formule rozplątuje włosy bez ich obciążania, szczególnie te cienkie i delikatne. Z organicznymi ekstraktami z granatu i zielonej herbaty oraz mieszanką na bazie imbiru, komarzycy i winogron, która pomaga przywrócić równowagę mikrobiologiczną skóry głowy.

Moja opinia:
Odżywka w sprayu to buteleczka, która mi kojarzy się z mgiełką i ma pojemność 100 ml. Nie zajmuje dużo miejsca, a mimo małej butelce i tak jest wydajna. Spryskiwacz działa bez zarzutu. Posiada przyjemny zapach, który nawet czuję na włosach dzień po jej nałożeniu. Posiada lekko konsystencję i co najważniejsze nie trzeba jej spłukiwać. Aplikacja jest bardzo prosta i szybka. Nadaje włosom elastyczność i blask. Nie obciąża ich, ani nie uszkadza. Rozplątuje włosy, ułatwia ich rozczesywanie. Nadaje im odpowiedni poziom nawilżenia. Ten produkt do idealne dopełnienie całej linii "Włosy często myte". Włosy stają się jak tafla. Widocznie poprawią kondycję włosów już po niewielu użyciach. Włosy są odżywione i ochronione jednocześnie. Nie są po użyciu przetłuszczone, wyglądają świeżo. Koszt tej odżywki tak jak w przypadku szamponu i odżywki do spłukiwania wynosi 29,99 zł i jest do kupienia w drogerii Hebe. Możecie ją znaleźć tutaj: KLIK.


Wszystkie trzy opakowania są wykonane z aluminium i pierwszy raz się spotykam z takimi buteleczkami w przypadku kosmetyków. Są wykonane w 100 % z recyklingu i są odpowiednie dla vegan. Zostały stworzone we Włoszech.


Zapraszam również na stronę producenta: VITANATIV,
oraz na stronę drogerii VITANATIV HEBE !




23 komentarze:

  1. Nie miałam jeszcze takiego szamponu. Chętnie zajrzę na stronę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne te kosmetyki i wygodne te opakowania. Chyba się skuszę na tą odżywkę w sprayu, bardzo mnie zaciekawiła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo też zamówiłam tę serię na testowanie,ciekawe jak się u mnie sprawdzi. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te kosmetyki są mi dobrze znane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To dobre kosmetyki , pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. A product to try.
    https://www.melodyjacob.com/2023/09/how-to-style-uoozee-loose-wide-leg-pant-and-off-the-shoulder-blouse.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Odżywka bardzo mnie ciekawi :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nice product.
    https://www.melodyjacob.com/2023/09/styling-y2k-cycling-goggles.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam tą serię na liście produktow do wypróbowania, ale na poczatku zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie miałam okazji poznać jeszcze tych kosmetyków:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe produkty :D
    Miłego dnia! :) Pozdrawiam!
    Wildfiret

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej ciekawa jestem tej odzywki w sprayu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie słyszałam o tych produktach, ale myślę, że mogłyby mi się spodobać

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie spotkałam się z tą marką jeszcze, ale jestem bardzo ciekawa, jak te produkty sprawdziłyby się na moich włosach.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy raz słyszę o tych kosmetykach. Chętnie je poznam.

    OdpowiedzUsuń