Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać zawsze przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.

poniedziałek, 22 maja 2023

Głęboko oczyszczająca maseczka błotna do twarzy od AVON - recenzja





Informacje od producenta:
Głęboko oczyszczająca maseczka błotna do twarzy od Avon stworzona została dla każdego typu cery. Zawiera sól krystaliczną i minerały z morza martwego znane ze swoich właściwości dogłębnie oczyszczających i detoksykujących. Doskonale wchłania nadmiar sebum i sprawia, że pory stają się mniej widoczne. Maseczka błotna od Avon nada Twojej skórze miękkości i gładkości w dotyku.

Moja opinia:
Maseczka zamknięta jest w tubce 75 ml. Posiada zamknięcie typu klik. Jest szarego koloru. Konsystencja jest gęstą, tak jak krem, ale dzięki niej nic z twarzy nie spływa.  Zapach bardzo przyjemny, który później jakiś czas jest wyczuwalny na skórze twarzy. Łatwo się ją rozprowadza na twarzy i równie dobrze zmywa. Nie brudzi, jak to czasem bywa. Wystarczy ją trzymać na twarzy od 5 do 10 min i ten czas jest zupełnie wystarczający, aby produkt działał. Świetne rozwiązanie kiedy nie mamy czasu aby trzymać maseczkę, która potrzebuję o wiele więcej minut. Taka tubka wystarcza na długi czas, ponieważ na jedno użycie nie trzeba zbyt dużej ilości, dzięki czemu jest wydajna. Na spokojnie wystarczy na wiele aplikacji. Po użyciu skóra staje się miękka, wygładzona przyjemna w dotyku. Maseczka pozostawia ją rozświetloną, gładką i odświeżoną. Świetnie oczyszcza, czyli działa zgodnie ze swoim przeznaczeniem. Efekt utrzymuję się bardzo długo. Nie wysusza skóry. Produkt nie uczula i nie podrażnia. Na twarzy nie pojawia się nic nie pożądanego. Taką maseczkę możecie zakupić tu: KLIK w cenie 21 zł, ale również z katalogu w o wiele niższej cenie.


Już dziś możesz zostać konsultantką AVON: KONSULTANTKA AVON !




21 komentarzy:

  1. Polecę siostrze, bo ja się raczej nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam, ale wolę nawilżające maski 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy produkty ;) Chętnie też go przetestuje. Lubię takie maseczki. Miłego dnia! :) Pozdrawiam
    Zostawiam link do siebie ;) Wildfiret

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam i stosuję od lat! Uwielbiam efekt "po"! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. szmat czasu nic od avon nie miałam ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie maseczki. Muszę sobie tę zamówić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak, napewno można ją upolować w promocji

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy produkt, chociaż ja wolę maski w płachcie, mam wrażenie, że u mnie lepiej się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Daaawno nie miałam nic z Avonu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa maseczka, zainspirowałaś mnie i dzisiaj sobie zrobię.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używam masek, ponieważ jakoś nie mam do nich przekonania.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post podpisy-celebrytow.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj dawno nie miałam nic z Avon :) Z tej linii miałam lata temu wersję pomarańczową maseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Już dawno nie używałam nic do pielęgnacji z Avonu. Pamiętam, że bardzo lubiłam czyścić z serii Clear Skin. Planet spa jest mi znane jedyne z kremu i mgiełki o zapachu cytrynowym. Swoją drogą to świetne produkty 😉

    OdpowiedzUsuń
  14. Dawno nic z tej firmy nie używałam.

    OdpowiedzUsuń