Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać zawsze przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.

sobota, 2 lipca 2022

Mieszanka ziołowa Lorem Vit - Balans Hormonalny - recenzja









Informacje od producenta:
Mieszanka ziół Lorem Vit – Balans Hormonalny to naturalny sprzymierzeniec kobiet w przebiegu PMS. Zioła działają rozluźniająco na napięcie kobiecych narządów podczas PSM i w czasie menstruacji, za czym idzie zmniejszenie bólu i obfitości miesiączki. Obniżają dotkliwość objawów towarzyszących miesiączce. Łagodzą stany zapalne. Kompozycję herbaty tworzą zioła pomagające łagodzić i wyciszać skutki zespołu napięcia przedmiesiączkowego – rozdrażnienie, nadwrażliwość, wahania nastrojów. Poprzez naturalne regulowanie pracy układy hormonalnego i nerwowego, mieszanka ziół działa przeciwbólowo, zmniejsza problem obfitego krwawienia i łagodzi bolesne dolegliwości miesiączkowe.

Skład:
-owoc niepokalanka pospolitego 2,5%
-ziele krwawnika 35%
-kłącze imbiru 7,5%
-ziele przywrotnika 45%
-płatki nagietka 10%

Moja opinia:
Jedna torebka to 50 g mieszanki ziołowej. Taka gramatura wystarczy na 13 dni stosowania. Zalecane jest picie herbatki 2 razy dziennie. Ja do testów otrzymałam dwie torebki, które wystarczają na prawie miesiąc. Grafika opakowania nie jest przesadzona, delikatna ale zachęca do sięgnięcia po taką herbatę. Torebka dodatkowo posiada zamknięcie, które można ponownie zamknąć. W środku znalazłam również miarkę do odmierzania porcji produktu. Smak nie jest najgorszy jak na zioła i w sumie posmakowały mi. Jeśli ktoś nie lubi takich smaków zawsze można dosłodzić sobie mieszankę, a wtedy smakuje jak zwykła herbata. Mój cykl miesiączkowy jest bardzo bolesny, więc chętnie przetestowałam taką mieszankę i jestem na prawdę mile zaskoczona. Produkt na prawdę pomaga. Wiadomo bóle całkowicie nie znikną, ale stały się one bardziej łagodne. Co do wahań nastrojów stałam się na pewno bardziej wyciszona, taka spokojniejsza. Jeśli chodzi o obfitość krwawienia nie zauważyłam różnicy, ale nigdy nie miałam z tym większego problemu. Najbardziej zależało mi na złagodzeniu bóli i to właśnie otrzymałam. Oprócz tego taka mieszanka ziołowa ma w sobie wiele witamin i składników mineralnych potrzebnych naszemu organizmowi. Wspomaga również usuwanie toksyn z naszego organizmu. Jest to naturalna herbata tylko i wyłącznie z samych ziół, więc wnosi do naszego organizmu o wiele więcej pozytywnych działań. Regularna cena takiej mieszani wynosi 49,99 zł i znajdziecie ją tutaj: Lorem Vit - Balans hormonalny. Oprócz takiej mieszanki producent w swojej ofercie posiada herbaty o różnym działaniu i każdy znajdzie coś dla siebie, ponieważ są tam dostępne mieszanki dla osób młodych, dorosłych, a nawet w starszym wieku. Znajdziecie je tutaj: KLIK.


Zapraszam Was również na stronę producenta do zapoznania się z cała ofertą: Verdelab !




15 komentarzy:

  1. Nie słyszałam nigdy o tej mieszance. Ciekawy produkt.

    OdpowiedzUsuń
  2. O produkt idealny dla mnie. Naprawdę przetestuję, bo jestem ciekawa, czy i mnie pomoże na dolegliwości. Poza tym lubię różne takie mieszanki. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie przepadam za takimi ;cudami'

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa mieszanka :) Trzeba będzie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię zioła, o wiele bardziej są skuteczne i mniej szkodliwe dla organizmu. Ciekawa mieszanka, warto wypróbować;)

    OdpowiedzUsuń
  6. wydaje się fajna ciekawe jakby u mnie się sprawdziła

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa herbatka. Może i ja się na nią skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  8. każde z tych ziół ma idealne właściwości na daną przypadłość więc jak najbardziej powinna się sprawdzać

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla niektórych bardzo przydatna może być taka herbata 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla fanów takich herbatek to pewnie rarytas:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Interesting product. I'd like to try it.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń