Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać zawsze przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.

sobota, 25 czerwca 2022

Serum rozświetlające z witamina C od Liqpharm - recenzja




Sprawdź nieocenioną moc 15% witaminy C:
• ochrona antyoksydacyjna
• pobudzenie syntezy kolagenu
• program przeciwzmarszczkowy
• program redukujący przebarwienia
• program „blask i witalność”

Witamina C (15% - 4800 mg) - aktywny kwas L-askorbinowy w formie niezjonizowanej zapewnia łatwość przenikania we wszystkie warstwy skóry pobudzając syntezę kolagenu, wyrównując koloryt i rozświetlając cerę. Redukuje szkodliwy wpływ promieniowania UV, pomagając chronić DNA komórek skóry.
Tokoferol - witamina E - wzmocnienie ochrony antyoksydacyjnej
Magnez - zapewnia silne działanie regeneracyjne
Kwas hialuronowy - chroni skórę przed odwodnieniem, zapewnia jej elastyczność i długotrwałe nawilżenie.



Informacje od producenta:
Serum LIQ CC Light dzięki wysokim stężeniom aktywnych składników redukuje proces starzenia się skóry oraz chroni przed działaniem niekorzystnych czynników środowiskowych. 15% witaminy C zapewnia szybkie pobudzenie syntezy kolagenu, skutecznie neutralizuje wpływ wolnych rodników i wyrównuje koloryt skóry. Aktywność czystej, niezjonizowanej formy witaminy C potęgowana jest przez odpowiednio dobrane stężenia tokoferolu i magnezu, które jednocześnie działają ochronnie, regenerująco oraz odżywczo. Dzień po dniu skóra odzyskuje utracony komfort, blask i witalność. Lekka postać serum LIQ CC wskazana jest dla cery normalnej i mieszanej. Do pielęgnacji na dzień i na noc dla skóry dojrzałej i młodej. Dzięki zastosowaniu niezjonizowanej, aktywnej formy kwasu L-askorbinowego, serum LIQ CC Light można stosować 365 dni w roku. Niskie pH gwarantuje przenikanie witaminy C do głębokich warstw skóry. Serum wskazane zarówno przed, jak i po ekspozycji na promieniowanie słoneczne.


Moja opinia:
Serum ma pojemność 30 ml. Jest zamknięte w czarnej buteleczce wykonanej z mocnego szkła z pipetą co bardzo ułatwia wydobycie i aplikacje produktu. Jest bezbarwnego koloru a jego konsystencja jest oleista. Zapach jest lekki i przyjemny. Produkt można stosować rano i wieczorem. Pierwszy raz miałam okazję stosować serum do twarzy ale efekt bardzo miło mnie zaskoczył. Stosuje go raz dziennie podczas wieczornej pielęgnacji. Jedna pipeta wystarczy na aplikację produktu na twarz i szyję. Serum jest lekko lepkie, ale ten efekt szybko znika, ponieważ produkt szybko się wchłania i nie czuć tego na twarzy. Chwilę po nałożeniu skóra staje się lekko zaczerwieniona, ale szybko to znika. Po dłuższym stosowaniu dłonie stają się delikatnie żółte, więc zaraz po nałożeniu należy preparat zmyć z rąk. Po regularnym stosowaniu mogę śmiało stwierdzić, że te serum na prawdę działa. Skóra stała się pięknie rozświetlona, jest miękka i przyjemna w dotyku. Wiele przebarwień znikło, a koloryt skóry się wyrównał. Kondycja skóry jest zdecydowania lepsza. Daje efekt odżywienia. Produkt w żaden sposób nie podrażnił ani nie uczulił mojej skóry. Cena takiego serum wynosi 69,90 zł i znajdziecie go tutaj: LIQ CC Serum Light 15% Vitamin C BOOST.  Producent w swojej ofercie posiada również inne serum. Znajdziecie je tutaj: KLIK.


Zapraszam również na stronę producenta: LIQPHARM !




21 komentarzy:

  1. Dobrze, że daje efekt odżywienia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam to serum i bardzo je lubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skoro czerwieni skórę, to znaczy że działa. XD
    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia moich obrazów!^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Witamina C to świetny składnik. Uwielbiam produkty, które ją mają.
    Zapraszam również do mnie w wolnej chwili ;) (nie mam profilu bloggera, dlatego zostawiam link)
    Wildfiret

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy produkt ;)
    Zapraszam również do mnie w wolnej chwili ;) (nie mam profilu bloggera, dlatego zostawiam link)
    Wildfiret

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniale, że widać efekty po stosowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, że to serum tak świetnie się sprawdza. Może się na nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nic od nich nie miałam, ale to serum mnie kusi 😀

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam o tym serum jednakże nie miałam z nim styczności.

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam i byłam zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie sprawdzę to serum :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam kosmetyki z witaminą C więc chętnie sięgnę po to serum :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy produkt. Sera z witaminą C bardzo interesują. Kupiłam sobie jedno, ale było zupełnym niewypałem przez konsystencję i będę szukała jakiegoś innego.

    OdpowiedzUsuń
  14. Słyszałam swego czasu wiele dobrego o serach tej marki, ale sama jeszcze nie miałam okazji używać akurat tych produktów. A jak na razie najlepiej sprawdziło się u mnie serum z 15 % witaminą C Nacomi next level 👍

    OdpowiedzUsuń