Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać zawsze przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.

piątek, 29 października 2021

Płyn do płukania od Coccolino - recenzja




Informacje od producenta:
Coccolino Creations to linia płynów do płukania o długo utrzymujących się, owocowych i kwiatowych zapachach, skomponowanych przez najlepszych kreatorów perfum. Za oryginalne połączenie nut zapachowych każdego płynu do płukania odpowiada zespół ekspertów tworzących na co dzień kompozycje dla najpopularniejszych marek perfumeryjnych. To dzięki temu, Coccolino Creations jest niczym zaproszenie w podróż do fascynującego świata ekskluzywnych zapachów.

Moja opinia:
Płyn ma pojemność 1,45 l. Jest to zapach "Purple Orchid & Blueberries". Producent ma w swojej ofercie wiele zapachów tego płynu, a o jednym z nich pisałam tutaj: KLIK. Już po otwarciu buteleczki czuć piękny kwiatowy zapach. Po użyciu bardzo dobrze czuć go na ubraniach i utrzymuje się od przez długi czas. Produkt w żaden sposób nie podrażnił, ani nie uczulił mnie, ani nikogo z mojej rodziny. Ubrania stają się miękkie. Taki płyn powinien starczyć na 58 prań. Oczywiście nie liczyłam czy tak na prawdę jest, ale produkt jest bardzo wydajny. Jako płyn do płukania tkanin sprawdza się świetnie. Cena co do jakości jest niewielka, ponieważ taki płyn kosztuję około 10 zł, w zależności od miejsca gdzie go kupujemy, ponieważ jest bardzo łatwo dostępny. Zawsze lubię sięgać po płyny od Coccolino. 


Lubicie płyny od Coccolino ?


27 komentarzy:

  1. Kiedyś używałam tego plynu. Muszę do niego wrócić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie że płyn zmiękcza tkaniny, lubię zwłaszcza mięciutka pachnąca pościel czy ręczniki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie za mocno pachnie, leży w szafce już od roku 😅

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba nigdy nie używałam tego płynu 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja przyjaciółka używa i uwielbia płyny z tej firmy. Ja jeszcze nie go nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. So great this product :) kiss

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama używam Cocolino i bardzo sobie chwalę, ale tego zapachu nigdy nie testowałam :)
    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzadko kupuję ich płyny. Jestem wierna Lenorowi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie kiedyś przetestuję ten produkt :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. nie używam płynów do płukania:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam płyny od Coccolino, pięknie po nich pachną ubrania i pościel :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kojarzę te płyny ale sama jeszcze ich nie stosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Raz miałam płyn od Coccolino i mnie uczulił :(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Teraz Coccolino wróciło na półki w dużej gamie zapachowej, ostatnio po jeden sięgnęłam i pranie faktycznie ślicznie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem bardzo ciekawa tego zapachu :)
    Wydajność i cena jak najbardziej kuszą. Osobiście nic od nich nie miałam, ale firmę jak najbardziej kojarzę:)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  16. Tego zapachu jeszcze nie poznałam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie pamiętam czy kiedykolwiek jakiś miałam. Głównie kupujemy niebieski płyn z biedronki :D jakoś zapach najbardziej odpowiada.

    OdpowiedzUsuń
  18. Very interesting post! Thanks for sharing.

    Abdel | Infinitely Posh.

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię płyny Coccolino:D I kapsułki

    OdpowiedzUsuń