Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać zawsze przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.

poniedziałek, 6 września 2021

Odżywka do włosów "SCHWARZKOPF GLISS Supreme Length" - recenzja




Informacje od producenta:
Długie włosy podatne na niszczenie i przetłuszczanie u nasady?
Odżywka do włosów Schwarzkopf GLISS Supreme Length wypielęgnuje twoje zniszczone i pozbawione życia włosy! Linia produktów SUPREME LENGTH została stworzona dla włosów podatnych na zniszczenia i rozdwajanie końcówek. Dzięki regenerującym mikro-lipidom i esencji z kwiatu piwonii intensywnie odbudowuje zniszczone włosy, zapobiega ich przesuszaniu, łamliwości i nadaje zauważalnej elastyczności.

Moja opinia:
Odżywka ma pojemność 200 ml. Tubka jest wygodna i poręczna w użyciu. Grafika ładna i bardzo kobieca. Po otwarciu czuć przepiękny zapach, który na włosach staje się bardziej intensywny i długo się utrzymuje. Łatwo się nakłada i spłukuję, dzięki czemu cały proces nakładania jest szybki. Odżywka jest lekka, nie przeciąża włosów i nie daje efektu oklapnięcia jak często zdarza się przy stosowaniu odżywki. Produkt mile mnie zaskoczył, ponieważ włosy stały się gładki i miękkie w dotyku. Wygładza, a rozczesywanie staje się łatwiejsze. Włosy nie elektryzują się, nie puszą i ładnie się układają. Producent oferuje również wiele innych kosmetyków do włosów z tej serii. Również cena 9,99 zł jest przestępna. Szkoda, że nie ma większej pojemności tej odżywki, ponieważ taka ilość dość szybko się zużywa.


Używacie odżywek do włosów? Znacie tą serię?


24 komentarze:

  1. Oczywiście że używam odżywek, ale tej nigdy nie miałam. Dobra cena:)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie odzywka do włosów to podstawa ale tej nie znam

    OdpowiedzUsuń
  3. Siostra ma dokładnie tą samą i bardzo sobie chwali :)

    https://profashionworld.blogspot.com/2021/09/jesienno-letnia-stylizacja.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie testowałam tej odżywki, jednakże chciałabym to zmienić :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ulubiona marka mojej mamy :)
    Pozdrawiam i buziaki przesyłam ❤️

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście, że używam odżywek do włosów:) Może tą też kiedyś wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chętnie sięgam po kosmetyki do włosów tej marki, jednak tej odżywki jeszcze nie miałam okazji poznać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kosmetyki kobiece to nie moja bajka - niestety :)
    Nie masz coś dla Panów ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za jakiś czas na pewno pojawi się jakiś post gadżetowy :)

      Usuń
  9. Kojarzę tę markę, ale odżywki nie miałam okazji poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam jej jeszcze ale może wypróbuję. Tym bardziej, że cena jest bardzo dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię kosmetyki Gliss i trzeba przyznać, że mają dość udane opakowania.

    OdpowiedzUsuń
  12. cena jest bardzo kusząca ale ja jestem dość wybredna, jeśli chodzi o kosmetyki do włosów :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Już dawno nie miałam kosmetyków tej marki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedyś lubiłam i często używałam odżywki z tej marki, ale tej jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie znam. Markę kojarzę, ale tej tego kosmetyku już nie bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  16. Używałam odżywek od nich, ale w spray'u 😀

    OdpowiedzUsuń
  17. Moja skóra głowy niestety nie toleruje produktów tej marki :P

    OdpowiedzUsuń