Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać zawsze przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.

poniedziałek, 26 czerwca 2023

Delikatny krem do rąk od AVON - recenzja






Informacje od producenta:
Wzbogacony multibiotykami delikatny krem do rąk koi i długotrwale nawilża, przywracając zdrowy wygląd skórze i paznokciom. Zastosowanie: krem do rąk, odpowiedni do każdego rodzaju skóry, również wrażliwej i przesuszonej Działanie: delikatna formuła z multibiotykami, ekstraktami z owsa i wanilii nawilża skórę nawet na 24h i skutecznie chroni przed wysuszeniem, dbając też o kondycję paznokci Efekt: przyjemnie ukojona, zdrowo wyglądająca skóra dłoni i paznokcie. Zafunduj swoim dłoniom potężną dawkę nawilżenia w najdelikatniejszej formie. Krem do rąk z multibiotykami oraz ekstraktami z owsa i wanilii ukoi wrażliwą, przesuszoną skórę, nawadniając ją nawet na 24h. Pomoże nadać twoim dłoniom i paznokciom zdrowszy wygląd i przywróci im naturalny blask.

Moja opinia:
Krem zamknięty jest w tubce 75 ml. Ma zamknięcie typu klik. Taką niewielką tubkę bez problemu możemy zawsze mieć w swojej torebce. Jest białego koloru, jego konsystencja jest bardzo gęsta, dzięki czemu nic nie spływa z dłoni. Jest również wydajny, na jedno użycie potrzeba bardzo niewielką ilość tego kremu. Nie jest tłusty, nie pozostawia takiej mazi na dłoniach. Wchłania się dobrze i szybko. Zapach jest delikatny i przyjemny. Przez długi czas utrzymuje się na dłoniach. Jeśli chodzi o działanie to po nałożeniu go na skórę dłoni od razu czuć nawilżenie. Dłonie stają się miękkie, delikatne, a skóra wygląda na zdrową. Jest on odpowiedni dla każdego rodzaju skóry. Nie uczula i nie podrażnia. Przynosi natychmiastowe ukojenie przesuszonym dłoniom. Cały efekt utrzymuje się przez długi czas. Kupując ten krem lub jakiś inny w katalogu można go otrzymać dosłownie za parę złoty.  Są tam dostępne kremy o wielu przyjemnych zapachach i o różnym działaniu. Kremy nawilżające, odżywcze, regenerujące i wiele innych. Dodatkowo są zamknięte w opakowania o grafice przyjemnej dla oka. Każdy na pewno wybierze coś dla siebie. 


Aby poznać kremy od AVON możecie zostać: KONSULTANTKĄ AVON !




20 komentarzy:

  1. Ja jakoś z Avonem nie mogę się polubić.

    OdpowiedzUsuń
  2. I like so much this product for to benefit the skin of the hands. I employ It every day in Winter. When the climatology is cold, It return the flexibility, suavity, wellness, to the hands. It is a very good product.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam okazji go używać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam go, mam teraz olejek do rąk stosuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno nic od nich nie miałam 😀

    OdpowiedzUsuń
  6. Krem do rąk zawsze dobrze jest mieć przy sobie :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe jak u mnie by się spisał

    OdpowiedzUsuń
  8. jakiś krem do rąk miałam z avonu i bardzo mi pasował

    OdpowiedzUsuń
  9. Interesting product. Thanks for sharing.
    I invite you to visit my last post. Have a good week!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kremy do rąk tej firmy mnie pasują. Bardzo je lubię.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobry krem do rąk to moje must have każdego dnia :) Szczególnie po pracach w ogrodzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja zawsze mam dużo kremów do rąk, z Avonu też czasami używam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedyś często używałam ich kremów do rąk. Są bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie miałam tego kremu

    OdpowiedzUsuń
  15. zbyt często zapominam o kremie do rąk,

    OdpowiedzUsuń
  16. Cześć! Jestem tu pierwszy raz, ale zostaję na dłużej :) U mnie w domu często sięgamy po kosmetyki marki Avon, nawet ten krem do rąk gdzieś się przewinął, ale nie miałam okazji go testować :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń