Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać zawsze przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.

poniedziałek, 13 marca 2023

Bransoletka "Minerałka KOMUNIKACJI" od PLENER - recenzja







Informacje od producenta:
Ręcznie robiona bransoletka z naturalnymi kamieniami. Na środku znajduje się surowy Kryształ Górski, obustronnie zakończony szpicem - te naturalnie wykształtowane minerały nazywają się Diamentami z Herkimer i tworzą się miliony lat. Przekładki są z pozłacanego srebra. Po bokach wpleciony został Lapis Lazuli, Apatyt, Jaspis Dalmatyńsk. Kamienie zostały dobrane tak, aby pomagać nam rozwijać się w sferze komunikacji. Aby lepiej rozumieć samego siebie i lepiej komunikować światu swoje prawdziwe, wewnętrzne pragnienia. Pomagają również poznać lepiej siebie, aby być bardziej sobą w sobie. Jaspis Dalmatyński doda energii do tych zmian. Bransoletka posiada regulowaną wielkość. Idealna na co dzień.

Moja opinia:
Bransoletka jest delikatna. Bardzo ładnie się prezentuje i pasuje nawet na co dzień. Świetnie się ją nosi. Nic się z nią nie dziej nawet po kontakcie z wodą i po dłuższym użytkowaniu nie zauważyłam na niej żadnych zmian. Jest wykonana bardzo dokładnie. Można ją zamówić w wersji ze złotymi lub srebrnymi przekładami. U mnie wersja ze złotymi. Można ją dostać nawet w rozmiarze dla dzieci do 5 roku życia. Można ja regulować więc będzie dobra na każdą rękę. Jest solidna. Tak jak widać na zdjęciu wykonana jest z różnych kamieni, a każdy z nich ma swoje znaczenie. Wszystkie pięknie się prezentują i mienią. Bransoletka bardzo ładnie się prezentuje kiedy nosimy ją samą jak i z inna biżuterią. Bransoletka, którą Wam prezentuje jest stworzona dla osób, które mają problem z komunikacją, pomaga ona w życiu z ludźmi, rozwoju osobistym i w wewnętrznym oczyszczeniu. Każdy kamień, który producent posiada w swojej ofercie jest przystosowany dla znaków zodiaków, co również załączyłam Wam na zdjęciu wyżej. Na sklepie można znaleźć bransoletki jak i inną biżuterię ze specjalnym przeznaczeniem, więc każdy odnajdzie tam coś dla siebie. Dodatkowo taka biżuteria świetnie się prezentuje. Była dobrze i ładnie zapakowana, w środku znalazłam wszystkie informacje o kamieniach, z których stworzona jest bransoletka. Bransoletkę, która otrzymałam kosztuje 119 zł i możecie ją znaleźć tutaj: KLIK.

Mam również dla Was kod rabatowy: 10nastart !

Zapraszam również na stronę producenta do zapoznania się z cała ofertą: PLENER !




 

27 komentarzy:

  1. Podoba mi się ta bronsoletka. Bardzo przypomina te, własnoręcznie robione, jakie miałam, gdy byłam dzieckiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna bransoletka. Lubię takie kolory.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna bransoletka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie cudeńka z naturalnymi kamieniami <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem sroką, podoba mi się ta bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna bransoletka. Pozdrawiam i zapraszam na nowy post podpisy-celebrytow.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  7. W moc kamieni nie wierzę, ale bransoletka jest bardzo ładna i delikatna. Niebieski to mój ulubiony kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oj tak, bardzo delikatna ta bransoletka, podziwiam za umiejętność wykonania

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna :) Mam podobną i noszę ją latem. Przypomina mi kolor morza i nieba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna. Lubię takie delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Very pretty. I like it so delicate
    https://www.melodyjacob.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładna i ciekawa. Podoba mi się. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda bardzo ładnie :) Choć osobiście preferuję modele na gumce :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudna jest, oby Ci dobrze służyła :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prezentuje się świetnie, mega mi się podoba :)

    Zapraszam też na mój kanał Youtube (tematyka kreatywno-rysunkowo-artystyczna), może akurat Ci się spodoba :)
    https://www.youtube.com/@veronicalucyart/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest prześliczna. Dostałam bardzo podobną od koleżanki. 🙂

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładnie wygląda na ręce 😊

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna 😍 Uwielbiam biżuterię z naturalnych kamieni.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna jest ta bransoletka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń