Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać zawsze przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.

wtorek, 17 stycznia 2023

Pianka do mycia twarzy od Onlybio - recenzja







Informacje od producenta:
Kombucha   to   napój   uzyskiwany  w  procesie  fermentacji  herbaty   z   udziałem   tzw.   grzybka herbacianego   czy   też grzybka japońskiego  (SCOBY).  Ze  względu  na  swoje  bogactwo  witamin (B,  C)  i  minerałów  posiada  niezwykłe właściwości  kosmetyczne: przywraca   skórze    prawidłowe pH,    detoksykuje,    wspomaga walkę ze zmianami trądzikowymi. Działa  antyoksydacyjnie  i  wykazuje właściwości antybakteryjne. W naszej serii znajdziecie oryginalną kombuchę  stworzoną samodzielnie przez laboratorium Onlybio. Puszysta pianka do mycia twarzy z kombuchą, granatem i aloesemdokładnie  oczyszcza  skórę  z  resztek  makijażu,  zanieczyszczeń  i  nadmiaru  sebum,  pozostawiając  skórę długotrwale  świeżą  i  matową. Nie pozostawia uczucia ściągnięcia i suchości.

Moja opinia:
Pianka ma pojemność 150 ml. Jej aplikacja jest bardzo łatwa, ponieważ posiada pompkę, dzięki której również nie wydobywa się zbyt duża ilość produktu. Jest wydajna, na jedno użycia potrzeba nie wiele produktu, 1 - 2 pompki. Szata graficzna przyjemna dla oka, przyciąga uwagę. Widać jaka ilość produktu została jeszcze w buteleczce. Zapach delikatny i przyjemny. Produkt posiada bardzo dobry skład. Pianka jest faktycznie puszysta, nawet bardzo tak jak zapewnia producent. Miękka i delikatna jak chmurka. Daje to dodatkowe korzyści podczas używania tego produktu. Dobrze się rozprowadza i łatwo zmywa. Jest gęsta i świetnie oczyszcza skórę twarzy. Pozostawią ją bardzo miękka, zmatowioną i przyjemną w dotyku. Nie wysusza jej, nie podrażnia, ani nie uczula. Nie pozostawia na skórze uczucia ściągnięcia.  Przynosi jej ukojenie i odświeżenie. Koszt tej pianki wynosi 19,99 zł. Jest to mój pierwszy produkt od marki Onlybio, ale myślę że i nie ostatni. 


Lubicie produkty Onlybio ? Znacie tą piankę ?


16 komentarzy:

  1. Nie znam tej pianki. Chętnie poznam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że nie podrażnia i nie uczula.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam i ma super działanie 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię produkty tej marki. Tą pianką jestem bardzo zainteresowana 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię kosmetyki Only Bio. Tę piankę muszę koniecznie poznać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za super recenzje <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię tę markę, chociaż tej pianki jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam okazje używać i polubiłam się z nią. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. widzę że ma sporo plusów więc może zagości i u mnie na półce

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię kosmetyki OnlyBio, ale tej pianki jeszcze nie znam 😉

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jeszcze nie miałam nic z OnlyBio :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja dotąd miałam najwięcej kosmetyków do włosów tej marki. Piankę chętnie przetestuję, bo bardzo lubię takie produkty do mycia twarzy 😍

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię produkty OnlyBio, tej pianki jednak nie miałam jeszcze okazji testować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super! Ja jestem bardzo zadowolona z tej pianki.

    OdpowiedzUsuń