Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać zawsze przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.

środa, 28 września 2022

Serum do rzęs SOS Lash Booster 5 w 1 od Eveline - recenzja





Informacje od producenta:
SOS multifunkcyjne serum do rzęs 5w1 to innowacyjny produkt, który łączy w sobie właściwości serum odbudowującego, aktywatora wzrostu włosa oraz bazy pod tusz. Nowatorska formuła bogata w zaawansowane składniki aktywne działające w synergii z olejkiem arganowym wykazuje silne działanie regenerujące i odżywcze. Doskonale pogrubia i zagęszcza rzęsy. bioHYALURON COMPLEXTM bogaty w kwas hialuronowy wnika w strukturę rzęs, wzmacnia i stymuluje ich wzrost. Technologia LUXURY OF YOUTH COMPLEXTM doskonale nawilża, odbudowuje rzęsy i chroni strukturę włosa. Regularne stosowanie serum sprawia, że rzęsy stają się wyraźnie gęstsze, dłuższe, mocniejsze i mniej podatne na wypadanie.

Moja opinia:
Serum ma pojemność 10 ml. Jest ono w formie tuszu do rzęs. Jego szczoteczka jest silikonowa, bardzo gęsta i łatwo się nią aplikuje serum. Konsystencja tego produktu to biały, gęsty krem. Wystarczy nałożyć cienką warstwę jak mascarę, ponieważ przy większej ilości pozostają grudki na końcówkach rzęs. Nie skleja rzęs. Można je stosować na dzień jak i na noc, a również jako bazę pod tusz do rzęs i w tym przypadku produkt nawet spełnił swoją rolę, ale jednak trochę obciążał rzęsy i nie były aż tak mocno podkręcone. Na serum skusiłam się po przeczytaniu bardzo wielu pozytywnych opinie, ale niestety skończyło się tylko na tych opiniach. Serum wcale nie jest takie rewelacyjne. Nie zauważyłam praktycznie żadnych efektów, mimo że produkt stosowałam dość długo. Rzęsy nie stały się dłuższe, ani nie podwoiły swojej objętości. Jedynie co zauważyłam to lekkie odżywienie i mniejsze wypadanie rzęs. Produkt sam w sobie bardzo wydajny i o przyjemnym zapachu. Serum nie podrażnia, ani nie uczula. Używałam wielu produktów od Eveline i wcześniej ta firma mnie nie zawodziła. Niestety w przypadku tego kosmetyku jest inaczej. Jego cena wynosi około 20 zł.


Znacie ten produkt ? Używacie serum do rzęs?


8 komentarzy:

  1. Dobrze, że pojawiło się chociaż lekkie odżywienie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego serum nie używałam, używam odżywki Revitalash, o której już wspominałam u siebie na blogu. Ona właśnie nie tylko sprawia, że rzęsy mniej wypadają ale też odrastają nowe, zdrowe i dość długie ☺️ Tylko tą cena... Mocno zaporowa 🥺😒

    OdpowiedzUsuń
  3. Markę znam ale nie próbowałam
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie nie sięgam po takie produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś sięgałam po takie kosmetyki, ale ostatnio nie.

    OdpowiedzUsuń