Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać zawsze przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.

piątek, 15 stycznia 2021

Barwnik do tkanin Simplicol - recenzja





Efekt przed i po:


Informacje od producenta:
Szybkie, czyste i bezpieczne farbowanie tkanin w pralce. Innowacyjny barwnik w płynie natychmiast się rozpuszcza: intensywne, równomierne farbowanie,również w nowoczesnych pralkach z systemem oszczędzania wody. Efekt widoczny od razu – pięknie zafarbowana odzież. Intensywny barwnik do tkanin simplicol przeznaczony jest do wszystkich tkanin z bawełny, wiskozy, lnu, a także do tkanin mieszanych. Tkaniny mieszane to tkaniny składające się z wyżej wymienionych włókien naturalnych z maksymalnym udziałem 50% poliestru, poliamidu i poliakrylu. Na tkaninach mieszanych efekt barwienia jest jaśniejszy. Kolor przedstawiony na opakowaniu można uzyskać na białych tkaninach. Na materiałach w innym kolorze powstają odcienie mieszane. Barwienie jest nieszkodliwe dla pralki i kolejnych prań. Intensywny barwnik do tkanin simplicol trwale wnika w tkaninę. Zabarwione tekstylia można wyprać zgodnie z etykietą dotyczącą prania (na zimno do 95°C).

Moja opinia:
Barwnik zakupiłam z myślą o uratowaniu dżinsów, które stały się całe białe pod wpływem prania. Przy okazji do farbowania trafiły też ubrania, które potrzebowały odświeżenia. Farbowanie jest na prawdę bardzo proste. Wystarczy tylko wrzucić ubrania do pralki nastawić odpowiednie program i zawartość opakowania umieścić w bębnie pralki. Po farbowaniu należy oprać ubrania ponownie z dodatkiem środka do prania i gotowe. Wiec trzeba jedynie poświecić chwilę czasu na farbowania. Efekt jest na prawdę zaskakujący i zadawalający. Na zdjęciu spodnie wydają się być granatowe, ale w rzeczywistości są czarne. Na początku byłam sceptycznie nastawiona, że uda się uratować moje spodnie ale mimo obaw udało się. Po wyjęciu ubrań z pralki wyglądały jak nowe. Na spodniach nie ma ani kawałka białego koloru. Inne ubrania, które farbowałam były w lepszym stanie niż spodnie ale również widać efekt bo nie są zszarzałe jak wcześniej, a właśnie aksamitno czarne. Farbowanie jest bardzo równe. Kolor jest intensywny i trwały. Nie farbuje innych ubrań, ani ciała. Nie podrażnia i nie uczula. Barwnik nie osadza się w pralce i bez obaw możemy włączyć inne pranie nawet białe.  Producent w swojej ofercie ma cała gamę kolorów. Ja barwnik zakupiłam w Rossmannie gdzie dostępne są tylko barwniki w dwóch kolorach. Kosztuje 39,99 zł, a mi udało się kupić w cenie 29,99 zł. 


Farbowaliście kiedyś stare ubrania? Znacie ten barwnik?


23 komentarze:

  1. Nie pomyślałam nigdy o barwniku :) Ale super wyglądają odświeżone spodnie; )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie farbowałam wcześniej ubrań,nie znam też tego barwnika,ale dobrze wiedzieć że jest taka opcja 🙂
    Dzięki 🙂
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś jak mama farbowała mi ubrania to robiła to w garnku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł, by odświeżyć naszą garderobę. Często właśnie spodnie z sieciówki mają to do siebie, że szybciej zejdzie z nich kolor, niż się zdążą zniszczyć. Takim farbowaniem można przedłużyć ich okres użytkowania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny sposób na odświeżenie ulubionych ubrań:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet nie wiedziałam, że jest coś takiego. Nie było mi to potrzebne i teraz też nie planuję zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam, ale jestem bardzo ciekawa jego działania. Mam kilka par spodni, które przydałoby się ulepszyć :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki barwnik by mi się przydał bo muszę odświeżyć spodnie do pracy!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie farbuję ubrań, ale muszę przyznać, że zaprezentowany efekt naprawdę fajnie się prezentuje :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow great product
    Thanks for share!
    https://softcutieblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł na zmianę garderoby! :D I przy okazji podążaniem za trendami za niską cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Testowałam kiedyś inną wersję tego barwnika i była świetna, ale gdy sięgnęłam po nową, z tą buteleczką w zestawie, to zafarbowało mi trwale całą pralkę na czarno - dramat :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie farbowałam ubrań. Bardzo ciekawy pomysł na odświeżenie starszych ciuszków bądź wprowadzenie powiewu nowości :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Oh, what a nice post! I love everything :)


    Please check out my latest post, too? I'd love to hear something from you! :)
    www.cielofernando.com
    FACEBOOK | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł na odświeżenie ubrań :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Efekt jest naprawdę Wow. Można sobie odświeżyć pewne ciuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super proste! Akurat mam jedne ulubione sprane już ciemne spodnie, którym by się przydało takie odnowienie koloru, z nieba mi spadłaś :)

    OdpowiedzUsuń