Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać zawsze przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.

sobota, 5 grudnia 2020

Rurki śmietankowe od Mako - recenzja







Informacje od producenta:
Rurka Długa 34 szt., 6 szt. – Pyszna Rurka waflowa wypełniona puszystym piankowym nadzieniem o smaku śmietankowym.

Moja opinia:
Do testów otrzymałam 6 rurek. Są one bardzo długie. Wafelek nie jest chrupiący, ale za to bardzo delikatny. Krem, którym jest wypełniony również jest delikatny i puszysty. Rozpływa się po prostu w ustach. Ma mocno śmietankowy smak. Rurki nie są zbyt słodkie, ale też nic im nie brakuje. Cała rurka wypełniona jest nadzieniem po same brzegi. Jest to idealny deser do kawy, ale myślę że również sprawdzi się na jakieś imprezy i przyjęcia. Ich smak przypomina mi rurki domowe, które zawsze piekło się w domu, a smak dzieciństwa zawsze dobrze się kojarzy. Takie łakocie szybko znikają ze stołu. Producent ma w swojej ofercie również "Big rurki" oraz rurki sękacze: KLIK. Takie rurki to bardzo lekki deser i można go znaleźć tutaj: KLIK.


Zapraszam na stronę producenta do zapoznania się z pozostałymi smakołykami: MAKO !




23 komentarze:

  1. O mamo jak ja uwielbiam takie rurki, a jak kojarzą mi się z dzieciństwem :) Uwielbiam takie smakołyki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie rurki na pewno są przepyszne :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi mega smacznie! :) Uwielbiam takie słodkości. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te rurki bardzo kojarzą się z dzieciństwem

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętam takie z dzieciństwa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mniam :) Aż zachciało mi się czegoś słodkiego!

    Pozdrawiamy ❤
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja niezbyt lubię takie rurki, dla mnie za słodkie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojeju mój smak dzieciństwa! Ale mi zrobiłaś smaki na rurki ze śmietaną 🖤

    OdpowiedzUsuń
  9. Thank you so much for sharing these.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/12/scentxplore-2020-first-virtual-niche.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię takie rurki, ale z bitą śmietaną <3 Są przepyszne

    OdpowiedzUsuń
  11. Rurki to moja słabość :)

    Buziaki:*
    Zapraszam na ostatni post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś takich rurek dużo zjadałam :-)

    OdpowiedzUsuń