Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać zawsze przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.

sobota, 20 czerwca 2020

Maseczka Peel-off od Isany - recenzja




Informacje od producenta:
Isana Maska Peel-OFF z węglem aktywnym .Głęboko oczyszcza pory.Węgiel aktywny i cynk.Wystarcza na dwie aplikacje.Bezpieczeństwo dla skóry.Przebadane dermatologicznie, pH neutralne dla skóry.

Moja opinia:
Maseczka składa się z dwóch saszetek, czyli wystarczy nam na dwa razy. Produkt ma bardzo intensywny zapach, ale jest on przyjemny. Maseczka jest bardzo rzadka i trzeba ją  szybko nakładać, ponieważ inaczej nam spłynie. Jest również bardzo lepka. Zasycha w czasie, które zapewnia producent. Niestety w miejscu gdzie maseczka miała nałożoną grubszą warstwę nie była do końca zaschnięta. Po nałożeniu lekko piekły mnie oczy. Łatwo się ściąga, a pozostałości łatwo zmywają się wodą, przy czym dodatkowo się pieni. Skóra po użyciu jest delikatna i miękka. Nie podrażnia. Skóra nie robi się czerwona po ściągnięciu, a koloryt jest wyrównany. Jej cena to 2,39 zł. Działa tak jak powinna działać, ale niestety mam do niej mieszana uczucia, ponieważ wady wyrównują się z zaletami.

Lubicie maseczki peel - off ?


3 komentarze:

  1. Testowałam niedawno taką samą maseczkę z isany tylko że zieloną i byłam z niej zadowolona 😊 cienką cienką warstwę trzeba nakładać, bo też gdzieniegdzie grubszą warstwę nałożyłam i nie chciała mi zaschnąć no i miałam problem ze zmyciem jej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że jak na swoją cenę to nie jest zła :)
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za taką formą masek.

    OdpowiedzUsuń