Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać zawsze przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.

sobota, 6 lipca 2019

Płyn micelarny od Nivea-recenzja





Informacje od producenta:
Efektywnie usuwa makijaż, łagodnie i skutecznie oczyszcza oraz nawilża. Po użyciu skóra jest idealnie czysta i miękka. 0% pozostałości po makijażu i tłustego filmu, dzięki czemu Twoja skóra wygląda zdrowo i może oddychać.

Moja opinia:
Płyn micelarny ma pojemność 200 ml.Buteleczka jest przezroczysta dzięki czemu widać ile płynu już zużyliśmy. Ma zamknięcie typu "KLIK".Nie wielki otwór pozwala nam na kontrowanie ilości płynu,który wlewamy na wacik.Płyn jest bezzapachowy.Z łatwości usuwa makijaż nawet przy intensywnym makijażu.Wystarczy  tylko parę kropel produktu dzięki czemu jest na prawdę wydajny.Używam go drugi miesiąc a do połowy buteleczki jeszcze zejdzie mi jakiś czas.Nie wysusza i lekko nawilża.Skóra wygląda na bardziej promienną.Nie podrażnia,co często się u mnie zdarzało przy innych produktach.Nadaje się do twarzy,oczu i ust.Co jest dla mnie dużym plusem,bo nie każdy płyn micelarny można używać do oczu.Bardzo dobrze zmywa tusz do rzęs na czym mi najbardziej zależało.Nie pozostawia zaczerwienia na skórze.Jest bardzo łatwo dostępny i dostępny również w innej pojemności.Cena za 200 ml to około 15 zł.

Znacie ten płyn? Ktoś używa?


8 komentarzy:

  1. Dawno już nie korzystałam z produktów Nivea. Zazwyczaj jednak dobrze się u mnie spisywały.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wieki nie miałam żadnego kosmetyku Nivea u siebie. Chyba jakoś zapomniałam o tej marce..

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja dawno nie używałam płynów micelarnych :D Zapraszam na nowy post blizejgwiazd.blogspot.com. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten płyn od Nivea polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Would love to try it.
    www.rsrue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz się z nim spotykam, wydaje się być naprawdę bardzo fajny :)
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. I haven't use it yet, seems good .i always like Nivea product. thanks for review.
    I am following your blog #66, hope you follow me back.good day.
    New Post on My Blog | Instagram | Bloglovin

    OdpowiedzUsuń