Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać zawsze przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.

sobota, 25 maja 2019

Oczyszczająca maska węglowa od Bielendy-recenzja




Informacje od producenta:
Oczyszczająca maska węglowa o silnym działaniu detoksykującym błyskawicznie poprawia stan skóry suchej i wrażliwej. Innowacyjna formuła oparta na naturalnym aktywnym węglu szybko i skutecznie oczyszcza skórę z toksyn, odświeża, nawilża i regeneruje. Ujędrnia i wzmacnia cienki, delikatny naskórek.Aktywny węgiel zwany czarnym diamentem w kosmetyce, działa antybakteryjnie, oczyszczająco i ściągająco. Dzięki silnym właściwościom absorbującym posiada zdolność głębokiego oczyszczania skóry. Działa jak magnez: przyciąga i wchłania toksyny, martwy naskórek oraz inne zanieczyszczenia z powierzchni oraz głębszych warstw skóry. Wyrównuje koloryt skóry, przeciwdziała powstawaniu zmarszczek.

Moja opinia:
Maseczka to opakowanie 8 g.Już po otwarciu bardzo mi się spodobała ze względu na zapach.Przypomina mi on zapach olejku do ciasta.Ma kolor głębokiej czerni.Dobrze się rozprowadza,ma lekką konsystencję i jest bardzo wydajna i myślę,że takie opakowanie by wystarczyło nawet na dwa użycia.Wystarczy nałożyć ją tylko na 10 minut i po tym czasie zmyć ją letnią wodą.Po upływie 10 minut maska robi się sucha.Niestety zmywanie jest dość czasochłonne.Po zetknięciu z woda się rozmazuje i trzeba dobrze i przez dłuższy czas zmywać maskę,aby dokładnie oczyścić twarz.Ale jest warta tego,ponieważ daję zamierzony efekt.Dobrze ściąga skórę.Po nałożeniu czujemy na twarzy odświeżenie jak by maską chłodziła skórę.Na nawilżeniu zależało mi najbardziej i pod tym względem sprawdziła się bardzo dobrze.Nie wysuszyła mnie jak często u mnie bywa.Skóra twarzy stała się również jaśniejsza.Dobrze oczyściła a skóra stała się delikatna.Nie podrażnia,więc jak najbardziej jest dobra dla wrażliwej skóry.Zakupiłam sobie parę opakowań i myślę,że będę do niej jeszcze wracać.Jest dodatkowo łatwo dostępna a koszt takiej maski to około 3 złotych.

Czy ktoś z Was używał?Czy również sprawdziła się pozytywnie?

8 komentarzy:

  1. Gratuluję :) Zapraszam na nowy post blizejgwiazd.blogspot.com. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam maskę z Garniera i ma podobne działanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, maski węglowe najprościej jest zerwać z twarzy, nie zmywać wodą, gdyż tak jak pisałaś jest to bardzo czasochłonne :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tej maski nie miałam, ale ogólnie lubię produkty tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej maski, ale węglowe kosmetyki świetnie się spisują na mojej mieszanej skórze, więc chętnie skorzystam z jej usług, jak polecasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam ją kiedyś ale nie sprawdziła się u mnie w ogóle.

    OdpowiedzUsuń