Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać zawsze przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.

czwartek, 2 maja 2019

Alergia na słońce - kilka słów o tym dziwnym uczuleniu


Dziś postanowiłam napisać Wam kilka słów o alergii na słońce.W dzisiejszych czasach ludzi spotyka wiele alergii chociażby uczulenie na pyłki,kurz czy przeróżne produkty spożywcze,ale zdarze się również uczulenie na słońce,które niestety spotkało i mnie i jak się okazuję spotyka co raz więcej ludzi.


Prawdopodobnie powodem takiej alergii jest brak witaminy A,którą łatwo utracić w czasie zimy.
Taki rodzaj uczulenia na dłuższą metę staję się niestety bardzo uciążliwy.Objawy podobne są do "pokrzywki". Czerwone ślady,wysypka czy swędzenie występuję nawet po krótkiej chwili po wystawieniu ciała na słońce,ale mogą wystąpić nawet do 48 godzin po przebywaniu na słońce.


Najlepszym sposobem na taką przypadłość jest unikanie słońca,niestety nie jest to możliwe.Długie bluzki czy spodnie szczególnie przy wysokiej temperaturze raczej nie wchodzi w grę.

W moim przypadku alergia pojawia się wraz z wiosną gdzie promienie słońca staja się już cieplejsze.Wtedy moja szyja zamienia się w czerwoną plamę,a ręce obsypują małe bardzo swędzące krostki.
Ostatnio w aptece zakupiłam maść na takiego typu schorzenia i zastanawiam się czy nie napisać recenzji jak się sprawdziła i czy pomaga.


Czy ktoś z Was również ma z tym problem? A może jakieś inne alergie ?

2 komentarze:

  1. Ja nie mam żadnej alergii ale za to moja mama ma na kurz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam kiedyś o uczuleniu na słońce, coś potwornego, aż ciężko sobie wyobrazić.
    Ja jestem sporym alergikiem, największe uczulenie mam na pyłki trwa, ale niestety nie tylko, lecz w mniejszym stopniu.

    OdpowiedzUsuń