Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać zawsze przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.

środa, 23 marca 2016

Szampon i odżywka do włosów "Kozie mleko'-recenzja







Moja opinia:
Szampon znajduje się w tubie 250 ml,a odżywka ma pojemność 200 ml.Oba produkty z linii "Kozie mleko" przeznaczone są do włosów zniszczonych,pozbawionych blasku,wymagających szybkiej i trwałej regeneracji.Produkty maja biały kolor i kremową konsystencję.Dobrze oczyszczają włosy.Po farbowaniu moje włosy stały się cienkie,a końcówki były bardzo rozdwojone,włosy się łamały.Po używaniu wielu produktów do włosów znalazłam właśnie te,które na prawdę wpłynęły na poprawę wyglądu moich włosów.Po dłuższym stosowaniu zauważyłam,że włosy są w lepszej kondycji.Stały się grubsze,łatwiej się rozczesują.ładnie wyglądają,nie puszą się.Ładny zapach produktów utrzymuje się przez cały dzień na włosach,które wyglądają świeżo.Odżywka jest bardzo wydajna,szampon już trochę mniej , ale wystarczy na około 1,5-2 miesiące przy codziennym stosowaniu.Bardzo polubiłam produkty tej firmy.Polecam!

Zalety:
-zapach
-konsystencja
-działanie
-skuteczny
-dobrze oczyszcza włosy
-zapach utrzymuje się cały dzień
-wydajność

Wady:
-brak!

Ocena:
5+/5

Czy ktoś z Was wie gdzie mogę zakupić właśnie taki szampon lub coś podobnego?Używacie produktów tej firmy?

8 komentarzy:

  1. Nie miałam okazji wypróbować jeszcze niczego z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam serię Mleko Kozie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam te kosmetyki w Biedronce,ale jakoś nigdy nie zwracałam uwagi,ten duet na pewno wypróbuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam tego produktu :) Niestety nie znam tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiedziałam, że jest taka odżywka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że kosmetyk jest godny uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Firma zupełnie mi nie znana :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szampon fajny. Szkoda, że taki mały :/. A o firmie słyszałam dużo dobrego ;)

    loveanimalsi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń