Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać zawsze przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.

środa, 20 stycznia 2016

Maska do włosów suchych i zniszczonych-recenzja


Informacje od producenta:
Maska do włosów jasnych suchych i zniszczonych. Wzmacnia, nawilża i wygładza włosy. Pielęgnuje skórę głowy. Wzmacnia cebulkę i mieszek włosowy. Skutecznie przeciwdziała wypadaniu włosów. Po kuracji maską, włosy są mocne, lśniące i sprężyste.

Moja opinia:
Maska znajduje się w pojemniczku 240 ml.Ładnie prezentujące się opakowanie nie zajmuje dużo miejsca.Jest jasno różowego koloru o gęstej konsystencji,która nie spływa z włosów.Maska dobrze się rozprowadza jednak ilość wielkości orzecha laskowego nie wystarcza , aby nałożyć ten produkt na całe włosy.Maskę stosowałam prze około miesiąc,raz w tygodniu.Włosy po użyciu stały się gładkie,lśniące,przyjemne w dotyku i zaczęły się łatwiej rozczesywać.Ładnie się układają.Ma bardzo przyjemny zapach,który przez długi czas utrzymuje się na włosach.Chociaż czytałam kilka recenzji o produktach Pilomax i wiele z was uważa,że produkt ma trochę taki zapach jak kosmetyki dla mężczyzny,czego wcale nie zauważyłam.Produkt jest wydajny,starcza na długi czas.Co do wypadania włosów jest mała różnica i produkt trochę mi pomógł z tym problem,jednak nie dużo.Może po dłuższym stosowaniu będzie lepszy rezultat.Obietnice producenta są spełnione,produkt na prawdę regeneruje włosy!

Zalety:
-wydajna
-zapach
-skuteczny
-działanie
-ładny kolor
-nie wielkie opakowanie
-włosy ładnie sie układają
-regeneruje włosy

Wady:
-mały rezultat co do wypadania włosów

Ocena:
5-/5

Polecam! Zapraszam na stronę producenta: KLIK !

8 komentarzy:

  1. Mam tą maskę i bardzo dobrze się u mnie sprawdza :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy produkt, może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiele pozytywnych opinii czytałam o tej masce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oo coś dla moich włosów, muszę przetestować


    _________________________
    www.justynapolska.com
    Fashion & Makeup

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja lubię złotą maskę Biovax.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie że jest wydajna i ładnie pachnie za to duży faktycznie plus :) Niestety jeszcze nie miałam tej maski, ale może kiedyś będę mieć :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń