Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać zawsze przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.

sobota, 26 grudnia 2015

Szamponetka od Marion-recenzja


Informacje od producenta:
Produkt bez amoniaku o bardzo wysokiej jakości. Od kilkunastu lat niekwestionowany lider na rynku. Proponujemy największą gamę kolorystyczną – aż 24 pięknych, głębokich i nasyconych kolorów.Nadaje włosom piękny, żywy i świetlisty kolor!

Moja opinia:
Szamponetka  znajduję się w saszetce 40 ml.Po użyciu szamponetki moje włosy tylko jedynie się przyciemniły.Nie uzyskałam takiego efektu jak chciałam.Włosy nie stały się czarne a jedynie ciemne brązowe.Plusem tego produktu jest to,że nie zmywa się tak szybko,jest więc dość trwały.Ma przyjemny zapach.40 ml wystarcza żeby nałożyć nawet na dłuższe włosy.Ale jako produkt spełnia swoja funkcje czyli farbuje i się zmywa.Po dostaniu się produkty np na czoło łatwo jest go zmyć.Wystarczy nałożyć trochę kremu i po sprawie.Jest to produkt idealny dla osób,którym szybko nudzi się kolor i lubią szaleć z kolorami.Szampentka Marion jest dostępna w wielu ciekawych kolorach w cenie do około 5 zł.Jest dostępna niemal w każdym sklepie.

Zalety:
-cena
-dostępność
-zapach
-wystarcza aby nałożyć na całe włosy
-spełnia swoją funkcje
-dostępny w wielu kolorach
-trwała

Wady:
-nie uzyskujemy takiego koloru jak na opakowaniu

Ocena:
4-/5

6 komentarzy:

  1. Jeszcze nigdy nie używałam tego typu kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam parę szamponetek Marion i nie narzekam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie używałam szamponetek, teraz tylko farby :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedziałam że ta firma ma w swojej ofercie produkty do koloryzacji włosów, ja od dawna stosuję trwałe farby z Joanny, też kosztują kilka złotych i fajnie się u mnie spisują.

    OdpowiedzUsuń