Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać zawsze przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.

czwartek, 11 kwietnia 2024

Serum kojąco - regenerujące CBD KANNABIDOL od LaQ - recenzja





Informacje od producenta:
Jestem aktywnym serum o działaniu kojącym i regenerującym. Mam niezwykle przyjemną, jedwabiście olejową formułę. Nie zawieram substancji zapachowych (naturalnie pachnę konopiami). Aby zapewnić jedwabiste wykończenie, w mojej recepturze zastosowano roślinny silikon. Dzięki niemu po nałożeniu mnie na twarz nie zaznasz niekomfortowego uczucia tłustości. Pokochasz mnie, jeśli masz skórę problematyczną, atopową, wrażliwą lub z niedoskonałościami. Twoja cera stanie się zregenerowana i nawilżona, niedoskonałości widocznie wyciszone, a pory zwężone.

Moja opinia:
Serum zostało zamknięte w buteleczkę o pojemności 30 ml z pipetą, która działa bez zarzutu. Jest ona długa. Cała buteleczka jest przezroczysta dzięki czemu widać ile produktu jeszcze zostało. Konsystencja jest w sam raz, nie jest zbyt gęsta, ale też nie taka że zaraz spływa z twarzy. Produkt nie zawiera substancji zapachowych, pachnie naturalnie konopiami, ale niestety jak dla mnie nie jest to zbyt przyjemny zapach, taki intensywny, ale chwilę po nałożeniu nie jest wyczuwalny. Już niewielka ilość serum wystarczy aby zaaplikować je na cała twarz i taka buteleczka wystarcza na na prawdę długo. Szybko się wchłania, ale skóra po nim się trochę świeci i ja nakładałam je podczas wieczornej pielęgnacji. Świetnie nawilża skórę i czuć te nawilżenie nawet na drugi dzień po użyciu. Skóra staje się miękka, przyjemna w dotyku, gładka i pięknie rozjaśniona. Koloryt skóry staje się wyrównany, wygląda ona zdrowo i promiennie. Po dłuższym stosowaniu widać poprawę jeśli chodzi o jakieś niedoskonałości na twarzy czy wypryski. Pojawiają się on dużo rzadziej niż wcześniej. Dobrze regeneruje skórę i widać na niej ogromną poprawę kondycji. Po stosowaniu tego serum nie czuję potrzeby nakładania kremu, który dodatkowy by miał nawilżać twarz. Cena tego serum wynosi 50 zł i znajdziecie je tutaj: KLIK. Na stronie producenta jest duży wybór serum, więc każdy znajdzie coś dla siebie.


Zapraszam do zapoznania się z cała ofertą: LaQ !




19 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze takiego serum więc może się skusżę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię kosmetyki tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. LaQ ma wiele fajnych kosmetyków. Też miałam od nich serum, dobrze je wspominam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się świetnie, więc chętnie je wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne nawilżenie to coś co cenię w produkcie

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam sera, to kosmetyk obowiązkowy w mojej pielęgnacji. Najchętniej stosuję na noc właśnie takie olejowe, chętnie wypróbuję to które polecasz :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  7. The serum sounds very interesting.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiedziałam, że mają też sera do twarzy 😀

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaciekawiłaś mnie tym serum. :) Fajnie, że tak dobrze nawilża, że nie trzeba nawet kremu po nim używać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Serum wydaje się idealne dla mnie, chętnie przyjrzę mu się bliżej.

    OdpowiedzUsuń
  11. To naprawdę świetny kosmetyk po który warto sięgnąć. Dziękuje za polecenie go.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam okazji testować tego kosmetyku, nie wiedziałam, że ta marka ma w swojej ofercie również serum. Jak widać po Twojej recenzji, jest to całkiem fajny produkt, któremu warto się przyjrzeć. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna recenzja, niestety nie znam tego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cieszę się, zw napisałaś o ewentualnych "wadach" produktu. Jako wrażliwiec na zbyt intensywne zapachy, lubię wiedzieć, czy kosmetyk nie będzie mnie drażnił. Na szczęście, jak piszesz po aplikacji zapach znika, to może jednaj wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tej marki, pora to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń