Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać zawsze przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.

sobota, 11 czerwca 2022

Płyn do płukania tkanin od Domol - recenzja





Informacje od producenta:
Płyn domol do płukania tkanin. Zapewnia wyczuwalną miękkość i długotrwały zapach tkanin. Płyn do płukania tkanin Tajemniczy kwiat marki domol nadaje praniu wyczuwalnie większą miękkość i długotrwały, świeży , kwiatowy zapach. Płyn: Chroni włókna i kolor, Ułatwia prasowanie, Zawiera olejki eteryczne.

Moja opinia:
Płyn ma pojemność 1L. Jest to zapach "tajemniczy ogród". Producent w swojej ofercie posiada również ten produkt w innych wariantach zapachowych. Płyn ma piękny fioletowy kolor. Grafika butelki przykuwa wzrok, nie jest przesadzona. Po otwarciu buteleczki od razu czuć zapach płynu. Co do działania jak za taką cenę to jestem bardzo zadowolona. Ubrania po wyjęciu z pralki pięknie pachną, są miękkie i mniej pogniecione. Zapach może nie utrzymują się jakoś długo na ubraniach, ale tez nie ma co za dużo oczekiwać. Nie jest on również zbyt intensywny, a taki stonowany. Nie drażni. Ubrania na prawdę łatwiej się prasują. Płyn nie podrażnia skóry, nie wywołuje żadnych reakcji alergicznych. Produkt jest wydajny i wystarcza na wiele prań. Płyn z tego co się orientuję można zakupić jedynie w drogerii Rossmann, co jest największym minusem. Koszt takiego płynu to jedynie 7,99 zł. 


Znacie produkty firmy Domol ?


22 komentarze:

  1. Słyszałam nazwę firmy ale nie miałam nigdy żadnego produktu. Cena przystępna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie miałam okazji sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam tylko ze słyszenia ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzieś już widziałam produkty tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej firmy, ale lubię takie kwiatowe zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie próbowałam go jeszcze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie wypróbuję. :)
    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia mojego nowego obrazu!^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tej firmy, ja od lat stosuje tylko niebieski lenor i żaden inny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam ich produktów, choć o firmie już słyszałam. Ja jestem wierna Lenorowi od lat..

    OdpowiedzUsuń
  10. Coś mi mówi ta nazwa, ale płynów nie znam.
    Zapraszam na nowy post.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam jeszcze płynów tej marki :) Chyba czas to zmienić

    OdpowiedzUsuń
  12. sprawdź spam, mój komentarz zginął

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam jeszcze płynów z tej marki, ten wygląda na bardzo przyjemny;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Markę kojarzę jedynie, z Rossmanowych półek :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. jeszcze nie używałam tego płynu, widzę że cena przystępna

    OdpowiedzUsuń